Lepas aku kritik CELCOM !!

 

Perghhh.. Memang dasat laaaa ! Sedasyat Bolt berlari !!! Dengan pantasnyaaa .. 4GLTE Celcom tiba di Bukit Gambang Resort !!

Ada stalker Celcom di kalangan pembaca blog aku ni ??? Cepat jer sampai berita ni ! Erk , lupaaa lak.. 4G gituuuu .. hehehehe .. Bagus la gitu..

Tapi aku tetap kritik Celcom !! Aku buat entri ni pon sebab nak imbangkan entri sebelum ni yang mana aku kata Celcom hampeh ! Er , mmg pon hampeh !

4 ulasan:

  1. abg ben, tolong kritik line kat simpang ampat melaka lak..slow gila..ramai pelajar kat sini..mudah-mudahan lepas kritik jadi 4g jugak...

    BalasPadam
  2. haaa.. abang ben, tolong sound sikit celcom, coverage area forest height seremban 2. macam baik takyah pakai celcom je rasanya. ada ke takda, macam sama je. haha

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.