Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 21 Disember 2014

Lepas aku kritik CELCOM !!

 

Perghhh.. Memang dasat laaaa ! Sedasyat Bolt berlari !!! Dengan pantasnyaaa .. 4GLTE Celcom tiba di Bukit Gambang Resort !!

Ada stalker Celcom di kalangan pembaca blog aku ni ??? Cepat jer sampai berita ni ! Erk , lupaaa lak.. 4G gituuuu .. hehehehe .. Bagus la gitu..

Tapi aku tetap kritik Celcom !! Aku buat entri ni pon sebab nak imbangkan entri sebelum ni yang mana aku kata Celcom hampeh ! Er , mmg pon hampeh !

4 komen :

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

hahaha...tukar lainla

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

Terbaik ben

Famili Ceria berkata... [Reply to comment]

abg ben, tolong kritik line kat simpang ampat melaka lak..slow gila..ramai pelajar kat sini..mudah-mudahan lepas kritik jadi 4g jugak...

afeb pilah berkata... [Reply to comment]

haaa.. abang ben, tolong sound sikit celcom, coverage area forest height seremban 2. macam baik takyah pakai celcom je rasanya. ada ke takda, macam sama je. haha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI