Manjakani Bahagia dan Manjakani Pencuci Intim Wanita dari Cosmoderm

by - Selasa, Disember 16, 2014

 

Uik.. Ben post pasal perempuan ?? Gulp ! Rileks , rileks.. Ini post produk wanita .. Lelaki boleh baca , perempuan lagi la bleh.. Yang pastinya ianya post kesihatan !

 

 

image

Sebelum tu , baca dulu pendapat wife aku mengenai kedua produk ini ..

Masa first time guna hygiene wash ni, expectation kat hygiene wash Cosmoderm ni mesti sama dgn yg biasa guna dgn hygiene wash lain kat pasaran..tapiiii bila guna kali pertama lps bersalinkan Zahra secara normal,Alhamdulillah sukaaa sangat.Suka sgt hygiene wash ni sbb dia dpt memberikan rasa selesa dan membantu merawat luka jahitan bersalin disamping baunya yang wangi. 

So sudah semestinya bagi kaum wanita di luar sana terutama bagi ibu-ibu yang baru lps bersalin, sila dan sila cuba dpatkan di pasaran hygiene wash Cosmoderm ni sbb iainya besttttdan sangat berbaloi.  Bagi saya, ianya adalah MUST HAVE ITEM samada ketika dlm pantang ataupun utk kegunaan hari hari biasa:)  “.

 

Ehem.. sebagai seorang suami dan ramai suami di luar sana bersependapat dengan aku iaitu kepentingan keintiman suami isteri adalah sangat perlu !

Maka , gandingan kedua produk ini iaitu Manjakani Bahagia dan Manjakani Pencuci Intim Wanita  dari Cosmoderm  membawa kepada tagline  ‘ Gandingan Hebat untuk Keintiman Erat ‘ merupakan salah satu sumber keyakinan isteri dan kebahagiaan dalam berumahtangga .

Penggunaan Manjakani Bahagia dan Manjakani Hygine Wash boleh membantu mengembalikan keintiman pengantin lama atau bantu memulakan keintiman utk pasangan baru kahwin.  Ramuan tradisi dlm Manjakani Bahagia dan Hygiene Wash yg dulu direbus oleh nenek dan tok bidan sekarang ada dlm bentuk gel dan pencuci.

Bagi wanita yang baru bersalin dan berpantang Manjakani Bahagia amatlah sesuai kerana kandungan ramuan Aktif Manjakani dan herba pilihan ( kacip fatimah, sireh, aloe vera) yang menjadikannya Manjakani yg tulen dan peratusan tertinggi di pasaran dengan ramuan tradisi terbukti dgn penggunaan generasi demi generasi  untuk guna dlm pantang dan selepas pantang utk sembuhkan wanita bersalin dan selepas pantang utk kembalikan keadaan otot-otot seperti yang dingini..

Ok , cara nak guna tak la payah pon dan kelebihannya ..

Manjakani Bahagia Cosmoderm

manjakani bahagia

Gel Manjakani untuk kebahagiaan suami dan isteri. Khasiat manjakani untuk menguat otot-otot dan kacip fatimah untuk kesihatan bahagian intim digabungkan dalam gel dengan haruman menggoda. Manjakani Bahagia mampu memberi keyakinan kepada wanita sambil menghangatkan  hubungan intim suami isteri. Rasakan perbezaan segera semasa penggunaan pertama. Guna setiap hari untuk kesihatan bahagian intim bak anak dara dan setiap malam untuk keyakinan bak pengantin baru.

Cara Penggunaan:

  1. Sapukan sedikit di bahagian intim setiap kali  selepas mandi untuk kekuatan dan kebersihan bahagian intim
  2. Guna sebelum atau semasa bersama tersayang.

Peringatan ! Tidak sesuai untuk wanita yang hamil

Pembersih Intim Manjakani Cosmoderm

image

Membantu membersih, menyamankan, mempercepatkan penyembuhan luka dan wangian menggoda serta rasa segar yang berpanjangan.

Cara penggunaan:

  1. Picitkan sedikit  di atas tapak tangan yang bersih
  2. Gosok sehingga berbuih dan sapukan di kawasan intim
  3. Bilas hingga bersih

 

Mudah kan ? Si suami boleh bantu si isteri dengan ingatkan senantiasa menggunakan Manjakani Bahagia dan Manjakani Pencuci Intim Wanita dari Cosmoderm. Oh ya , jangan la asyik ingatkan jer.. Belikan juga sebagai tanda sokongan kebahagian suami isteri.. kan kan ?

Mana nak beli ? Boleh ke www.cosmoderm.com.my atau ke Facebook Cosmoderm untuk sebarang pertanyaan atau pembelian.

You May Also Like

2 comments