Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 15 Disember 2014

Mee Kari dari Pes Kari Kepala Ikan Tok Mommy’s Kitchen !

 

Aku tak sangka wife masak kali ni sedap banget !! Peliknya , dia masak cepat jerr dari sebelum sebelum ni ! Maksud aku , walaupun ada gangguan dari si kecil , dia dapat masak mee kari ni dengan pantas sekali !

Rupanya dia gunakan pes Kari Kepala Ikan dari Tok Mommy’s Kitchen !! Adoiyai.. Ini bermakna aku kena order lagi la pes pes yang ada dijual kat fan page dia ! Jangan risau , penghantaran pantas punya !

Aku tambah 3 kali ! Aku pelik nape sedap sangat ari ni.. Dia marah aku wooo.. Selama ni masak tak sedap ke ?? Aku jawab sedap la… Cuma kali ni sedap dia lain skit .. hahahaha … Qhaliff pon makan bertambah !

Pandai jugak dia ‘derhakakan’ menu.. Rupanya dia awal awal lagi dah dapat idea dari Mat Gebu.. Dan kebetulan Mat Gebu jugak derhakan resepi dari pes Tok Mommy’s Kitchen ! Dia buat laksa asam dari pes Asam Pedas ! Perghh.. berapi tuuu ..

rsz_tok_mommy_laksa_asam

Amacam ? Terliur ? Hehehehe .. Senang je nak buat… Kasi beli itu pes jer.. Pastu pandai pandai ler …

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI