Qhaliff dan aku , tak boleh berpisah ?

 

Mak dia keluar gi kerja .. dia tenang ! Takde kisah langsung ! Tapi bila aku keluar.. tu pun curik curik .. dia tauuuu !! Apa jadi bila dia tau ?

 

Dia tunggu sampai aku balik ! Dan 3 jam kemudian .. aku balik , aku ingat dia dah tidur ! Tengok jam.. dah kul 1.30 pagi !  Nak tak nak , kena bawak dia gi 7 Eleven.. beli apa dia nak .. Rasa rasa apa dia nak ? Yer… Kinder Joy ! Mahai tuuuuuuu .. Dia nak makan jer.. Mainan tak nak ! Semua abis buang .. adehh ..

Happy dia ! Terbang RM10 di malam hari .. huhu .. Tak pe… anak punya pasal ! Memang kena bawak dia la pasni ..ke mana saja ! Sian lak tinggalkan dia kat rumah .. hurm..

11 ulasan:

  1. Alahaiii siannya tgk qhaliff tggu mcm tu. Ok la tu anak lelaki geng ngan papa dia :-)

    BalasPadam
  2. Alahai manja dengan daddy Qhalif ni yelah daddy seharian dgn dia. Pastu kan minta dkat daddy boleh dapat macam2 hahahaha

    BalasPadam
  3. Hepi sakan tu... cerita apa tu

    BalasPadam
  4. anak akan rapat dgn siapa dia selalu bersama

    BalasPadam
  5. hihihi, cute qhaliff, tunggu daddy balik :p

    BalasPadam
  6. hehe..comey je Qhaliff... (^_^)

    BalasPadam
  7. comelnye QHaliff...rambut perang.. heeee.. dari kecik tengok muka daddy dia.. anak manja ayahle tu..

    BalasPadam
  8. 10 ringgit dapat brapa biji je? 2-3 bijik kan.. kat kedai biasa pon memg mahal.. hehehe..tp sedap kot!! dalam ciputt jee.. hehehe

    BalasPadam
  9. Anak bapak.. bodyguard tuh, lain kali kena bawak p mana saja..

    BalasPadam
  10. Berkat air tangan daddy..qhaliff dan zahra bff daddy..

    BalasPadam
  11. tak boleh tido bila daddy tak de ya..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.