Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 5 Disember 2014

Qhaliff dan aku , tak boleh berpisah ?

 

Mak dia keluar gi kerja .. dia tenang ! Takde kisah langsung ! Tapi bila aku keluar.. tu pun curik curik .. dia tauuuu !! Apa jadi bila dia tau ?

 

Dia tunggu sampai aku balik ! Dan 3 jam kemudian .. aku balik , aku ingat dia dah tidur ! Tengok jam.. dah kul 1.30 pagi !  Nak tak nak , kena bawak dia gi 7 Eleven.. beli apa dia nak .. Rasa rasa apa dia nak ? Yer… Kinder Joy ! Mahai tuuuuuuu .. Dia nak makan jer.. Mainan tak nak ! Semua abis buang .. adehh ..

Happy dia ! Terbang RM10 di malam hari .. huhu .. Tak pe… anak punya pasal ! Memang kena bawak dia la pasni ..ke mana saja ! Sian lak tinggalkan dia kat rumah .. hurm..

11 komen :

Mama Vogue berkata... [Reply to comment]

Alahaiii siannya tgk qhaliff tggu mcm tu. Ok la tu anak lelaki geng ngan papa dia :-)

CIK PELANGI berkata... [Reply to comment]

Alahai manja dengan daddy Qhalif ni yelah daddy seharian dgn dia. Pastu kan minta dkat daddy boleh dapat macam2 hahahaha

Dayana Bahar berkata... [Reply to comment]

Hepi sakan tu... cerita apa tu

Norhana Marsom berkata... [Reply to comment]

anak akan rapat dgn siapa dia selalu bersama

fizafantagirO berkata... [Reply to comment]

hihihi, cute qhaliff, tunggu daddy balik :p

Mummy Hana berkata... [Reply to comment]

hehe..comey je Qhaliff... (^_^)

Siti Nur Amalina Abidin berkata... [Reply to comment]

comelnye QHaliff...rambut perang.. heeee.. dari kecik tengok muka daddy dia.. anak manja ayahle tu..

yoorin melacolea berkata... [Reply to comment]

10 ringgit dapat brapa biji je? 2-3 bijik kan.. kat kedai biasa pon memg mahal.. hehehe..tp sedap kot!! dalam ciputt jee.. hehehe

izzeyda berkata... [Reply to comment]

Anak bapak.. bodyguard tuh, lain kali kena bawak p mana saja..

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Berkat air tangan daddy..qhaliff dan zahra bff daddy..

suka suka berkata... [Reply to comment]

tak boleh tido bila daddy tak de ya..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI