Qhaliff mimpi sunatkah ?

 

Ahaaaa… aku terlupa rasanya ! Hari Ahad ari tu gi tengok anak buah aku bersunat.. Qhaliff pon ada ! Sejak dari tu dia dok pegang ‘anu’ dia jer ! Hahahaha…

Dan semalam , bangun bangun tidur.. dia menangis sambil pegang ! Tak kasi aku usik. Ahaaaa… Agaknya dia mimpi dia bersunat gara gara tengok sepupu dia kot ?

Petang hingga malam , aku try sentuh anu dia .. dia sengih dan gelak gelak jer ! Ajak mandi pon senang ! Hurmmm… Sah , dah stabil emosi dia kot ? Hahahaha …

Qhaliff kalau mimpi , sama cam bapak dia mimpi ! Boleh bawa ngigau real punya ! Dan tadi , aku ngigau bercakap apa tah  .. wife bantai ketawa kaw kaw punya ! Cehhhh …

4 ulasan:

  1. Hahaha.. lawaklah Qhaliff nih tp dlm masa yg sama sangat cerdik. Peka dgn apa yg berlaku di sekelilingnya.

    BalasPadam
  2. Kekadang bila badan terlalu letih pun boleh bawa ke mimpi.. hehehe Qhaliff nih, buat orang risau jer kan..

    BalasPadam
  3. Bapaknya pun ngigau kena sunat kali kedua kot... berjangkit dari Qhaliff...

    Tu yang emaknya ketawa...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009