Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 2 Disember 2014

Qhaliff mimpi sunatkah ?

 

Ahaaaa… aku terlupa rasanya ! Hari Ahad ari tu gi tengok anak buah aku bersunat.. Qhaliff pon ada ! Sejak dari tu dia dok pegang ‘anu’ dia jer ! Hahahaha…

Dan semalam , bangun bangun tidur.. dia menangis sambil pegang ! Tak kasi aku usik. Ahaaaa… Agaknya dia mimpi dia bersunat gara gara tengok sepupu dia kot ?

Petang hingga malam , aku try sentuh anu dia .. dia sengih dan gelak gelak jer ! Ajak mandi pon senang ! Hurmmm… Sah , dah stabil emosi dia kot ? Hahahaha …

Qhaliff kalau mimpi , sama cam bapak dia mimpi ! Boleh bawa ngigau real punya ! Dan tadi , aku ngigau bercakap apa tah  .. wife bantai ketawa kaw kaw punya ! Cehhhh …

4 komen :

Sam Ahnad berkata... [Reply to comment]

Hahaha.. lawaklah Qhaliff nih tp dlm masa yg sama sangat cerdik. Peka dgn apa yg berlaku di sekelilingnya.

izzeyda berkata... [Reply to comment]

Kekadang bila badan terlalu letih pun boleh bawa ke mimpi.. hehehe Qhaliff nih, buat orang risau jer kan..

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

Ben sama dgn Mr H akak

Muhammad Syahmi berkata... [Reply to comment]

Bapaknya pun ngigau kena sunat kali kedua kot... berjangkit dari Qhaliff...

Tu yang emaknya ketawa...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI