Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 10 Disember 2014

RM20K sebulan pon tak cukup begini !!

 

Diam diam dia amik handphone aku pastu gi ruang tamu.. Dia bukak youtube ! Cepat cepat dia klik sana sini sebelum aku sampai ! Bila aku depan dia , dia nak lari sambil ketawa ! Dia tau perbuatan dia tu salah tapi saja nak sakat aku !

Tapi kalau aku biarkan , confirm dia terus layan youtube dan kesannya , 1GB kuota internet yang baru aku beli , dah kena topup semula !! Adoiyaii.. Bankrupt macam ni weh !!

Aku dah pon daftar UNIFI .. Ikutkan Jumaat ni diorang nak pasang tapi aku lak nak gi Johor. Terpaksa postpone pada Isnin depan.. Dan buat sementara itu , sehari aku kena bayar RM15 atau RM30 untuk internet !!!

Aku pelik camana laaa ada telco boleh offer 1GB untuk sebulan guna ! Takkan layan whatsapp dan facebook sikit sikit ??? Ingat banyak ke 1GB pada mereka yang sememangnya bergantung rezeki pada internet ni ????

4 komen :

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

mungkin coming soon ben blh buatkan telco brand sendiri..sediakan utk 10GB sebulan.hehe

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

qhaliff sakat daddy...hehehe..main kejar2

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Hehehe pandai Qhaliffsakat daddy dia,..Sabar jer la nak buat camner ..

E Y C H A berkata... [Reply to comment]

jomla pakai internet prepaid sebagai back up... Onexox 1.5GB RM30...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI