Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 15 Disember 2014

ROMANO : Metro PULSE !

 

Jimat , jimat !! Malas nak beli perfume mahal ! Mahal tapi macam murah je perfume sekarang ni ! Konon tahan lama.. tapi pakai jap jer , dah hilang bau ! Pelik pulak camana bau mamak roti canai boleh tahan lama walhal bergelumang dengan roti canai je pon !

Maka , aku gi Watson Alamanda tadi .. beli je Romano Metro Pulse setelah tergoda dengan adik ipar aku punya Roman.. Pakai skit je tapi bau tahan .. Tahan la gak dari tak pakai apa apa kan ..

Harga? Mampu beli laa.. Baru RM30 jer ! Sekarang ni banyak dah perfume di pasaran terbuka atau pasaran online.. Kena rajin cari jer.. Cuma hati hati je dengan yang tiruan yer.. Rosak baju nanti ! Huhuhu..

1 komen :

ajim (kerusiburok) berkata... [Reply to comment]

best ke bau diaaaa. kuar iklan dekat tv, macam mahal. takut nak beli. haha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI