Vietnam vs Singapore !

 

Vietnamese Beef Noodle !

vs

Laksa Singapore !

Mana lagi sedap ? Ok.. Kalau korang gi Secret Recipe , aku syorkan korang amik .. Er , amik … Mana yang sedap antara dua ni ? Ok… Nak aku terus terang ke ?? Hehehehe…

Vietnamese Beef Noodle sedap ! Confirm akan habiskan kuahnya ! Silap silap tak nak berkongsi dengan orang lain ! Hahahaha ..

Pastu layan air bawah ni lak ! Hehehhe.. Confirm mata layu jer.. hahaha … Macam aku la.. hehee…

1 ulasan:

  1. vietnamese beef noodle ! memang sodap ! hahah

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.