Wujudkah gaya fesyen rambut Qhaliff ??

 

Aku pon tak tau sebenarnya tapi .. rupa rupanya , ada haa !!

Terkedu gak aku bila rambut Qhaliff tersenarai di kalangan rambut kanak kanak yang cute .. hahahaha .. Bukan apa , ada yang kata rambut dia cam pakai kopiah , pakai helmet la bagai.. Tapi sebenarnya kalau diletak minyak dan sisir elok elok , Brad Pitt pon mai mintak tandatangan ! Haaa .. Kacak gitu ! Aku sendiri nak rambut cam ni !!! Hahahaha ..

Gunting ? Hurm.. gunting la kalau boleh ? Hahahah.. Baru pegang gunting , dia dah guling guling atas lantai ! Sebelum tu dia berusaha dengan menahan tangan aku ni !! Adeh..

Zahra ?? Hahahahhaaa… Tak tau laaaa aku.. Pening tengok rambut diorang !

7 ulasan:

  1. hehe mmg betul2 cute rambut qhaliff. comel sangat :)

    BalasPadam
  2. whoaaaa... sebijik sama la....

    BalasPadam
  3. zumal pun nak minta tandatangan Qhaliff gak ^-^

    BalasPadam
  4. hehehe...gayanye ada pada no 6...agak sama gaya tersebut

    BalasPadam
  5. hehehe.. harap nanti dia ok laa kalau nak potong rambut..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.