Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 11 Disember 2014

Wujudkah gaya fesyen rambut Qhaliff ??

 

Aku pon tak tau sebenarnya tapi .. rupa rupanya , ada haa !!

Terkedu gak aku bila rambut Qhaliff tersenarai di kalangan rambut kanak kanak yang cute .. hahahaha .. Bukan apa , ada yang kata rambut dia cam pakai kopiah , pakai helmet la bagai.. Tapi sebenarnya kalau diletak minyak dan sisir elok elok , Brad Pitt pon mai mintak tandatangan ! Haaa .. Kacak gitu ! Aku sendiri nak rambut cam ni !!! Hahahaha ..

Gunting ? Hurm.. gunting la kalau boleh ? Hahahah.. Baru pegang gunting , dia dah guling guling atas lantai ! Sebelum tu dia berusaha dengan menahan tangan aku ni !! Adeh..

Zahra ?? Hahahahhaaa… Tak tau laaaa aku.. Pening tengok rambut diorang !

7 komen :

Noor Hidayu berkata... [Reply to comment]

hehe mmg betul2 cute rambut qhaliff. comel sangat :)

Echa H. berkata... [Reply to comment]

comel jeee hihihihi

Normah Noh berkata... [Reply to comment]

whoaaaa... sebijik sama la....

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

zumal pun nak minta tandatangan Qhaliff gak ^-^

Faizal Dahan berkata... [Reply to comment]

hehehe...gayanye ada pada no 6...agak sama gaya tersebut

Asma Dinie Wan Zarilla berkata... [Reply to comment]

Berapa umur Qhaliff ni Ben?huhu

izzeyda berkata... [Reply to comment]

hehehe.. harap nanti dia ok laa kalau nak potong rambut..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI