Wujudkah gaya fesyen rambut Qhaliff ??

 

Aku pon tak tau sebenarnya tapi .. rupa rupanya , ada haa !!

Terkedu gak aku bila rambut Qhaliff tersenarai di kalangan rambut kanak kanak yang cute .. hahahaha .. Bukan apa , ada yang kata rambut dia cam pakai kopiah , pakai helmet la bagai.. Tapi sebenarnya kalau diletak minyak dan sisir elok elok , Brad Pitt pon mai mintak tandatangan ! Haaa .. Kacak gitu ! Aku sendiri nak rambut cam ni !!! Hahahaha ..

Gunting ? Hurm.. gunting la kalau boleh ? Hahahah.. Baru pegang gunting , dia dah guling guling atas lantai ! Sebelum tu dia berusaha dengan menahan tangan aku ni !! Adeh..

Zahra ?? Hahahahhaaa… Tak tau laaaa aku.. Pening tengok rambut diorang !

7 ulasan:

  1. hehe mmg betul2 cute rambut qhaliff. comel sangat :)

    BalasPadam
  2. whoaaaa... sebijik sama la....

    BalasPadam
  3. zumal pun nak minta tandatangan Qhaliff gak ^-^

    BalasPadam
  4. hehehe...gayanye ada pada no 6...agak sama gaya tersebut

    BalasPadam
  5. hehehe.. harap nanti dia ok laa kalau nak potong rambut..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI