Takde selera makan ?

8:22 PTG
  Tak nak makan kebelakangan ni .. Kenapa ? Takde selera ? Ubah selera ? Tak sihat ? Qhaliff .. dia dah rasa menda yang dah sedap yakn...

Bila anak demam ..

3:55 PTG
  Hurmm… Ada ibu bapa pandang ringan anak kecil mereka demam. Bagi mereka , ianya cuma satu penyakit yang biasa biasa jer .. Demam , jika ...

Tak ceria pagi ni ..

1:10 PTG
  Hurmmm.. Dari semalam dah rasa badan dia mcm nak demam.. Penat satu hal gak.. Pagi ni , terasa panas bdn dia.. Bagi mandi .. sejuk bal...

Jangan dengkur daddy !

12:04 PG
  Dia tidur lenaaaa …. Aku kena buat kerja pelan pelan.. Risau dia terjaga.. Kalau dia terjaga , confirm susah nak tidur balik .. Aku la...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009