Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 24 Februari 2014

Memey Suhaiza & Norman Hakim sebagai Duta Ephyra

 

ephyra_image1_duta

EPHYRA , satu produk kesihatan yang tak perlu lagi nak diceritakan mengenai kelebihan mahupun kebaikannya kerana ramai telah menggunakan produk ini dan tidak menafikan perubahan yang telah dialami mereka .. kan kan ?

Ok .. buat yang tak tau , EPHYRA telah melantik secara rasmi Norman Hakim dan isterinya , Memey Suhaiza sebagai duta produk mereka.. Tahniah buat mereka berdua ! Hee… Sesuai sangat mereka berdua ni..

Memey mula menggunakan EPHYRA sebagai salah satu minuman kesihatan pada awal Julai tahun lepas .Menurutnya sejak menggunakan EPHYRA ,kulit lebih lembab dan tidak kusam lagi .

Sebelum ni kulit kering dan kusam  mahupun tak sekata pun adalah salah satu masalah kulit yang dialami oleh Memey . Selepas menggunakan EPHYRA secara sukarela , dia postkan gambar di Instagram akaun miliknya utk berkongsi dengan mereka yang lain akan kesan dan kebaikannya ..

Setelah beberapa bulan gunakannya , ramai mula perasan perubahan ketara yang dialaminya termasuklah suamnya , Norman Hakim dan juga peminat peminatnya di Instagram. Menariknya ketika tu Memey juga sedang menyusukan anak , baby Awish.. Maknanya EPHYRA juga sesuai untuk ibu yg sedang menyusukan anak.

Puan Amiza , pengasas EPHYRA yang memerhati Memey sejak menggunakan EPHYRA ni mula mendekatinya dan terhasillah satu kerjasama diantara mereka.

Norman yang terasa perubahan pada isterinya tu , turut berminat untuk mencuba produk kesihatan yang mula dikenali ramai ketika tu.. Katanya sejak mengambil EPHYRA , badan lebih cergas  , bertenaga dan rasa lebih sihat .. Kulit ? Tentu sekali lebih lembab dari sebelumya. Dan paling penting ialah produk ini terbukti halal oleh Jakim dan punya sijil dari KKM..

Dan secara rasminya , pasangan ini dilantik menjadi Duta EPHYRA !

ephyra_image2_blog

Buat pengetahuan korang , ramai dah guna produk ni termasuklah beberapa orang blogger terpilih dan ada aku tanyakan pada mereka kesan dari produk ni dan alhamdulillah , mereka berpuashati termasuk aku ! Hee..

Apa salahnya cuba sesuatu yang baik kan ? Bagi yang berminat nak mencuba , sekarang ni EPHYRA ada keluarkan dua jenis size utk jualan :

1 ) PREMIUM PACK ( 30 sachets )

RM197 (Semenanjung Malaysia)

RM207 (Sabah Sarawak)

2 ) TRIAL PACK (10 sachets)

RM68 (Semenanjung Malaysia)

RM78 (Sabah Sarawak)

Bagi yang berminat , boleh layari www.oceanlife2u.com utk maklumat mengenai dealer / kedai / farmasi berdekatan anda.

Tunggu apa lagi ??

Keajaiban berlakukah !

 

Alhamdulillah.. Setelah seharian diletakkan di dalam beras yang mana Nokia Lumia 1520 ni berendam dalam air hampir semalaman akibat salah sendiri.. Jangan pandang aku yer ! Tapi tak leh salahkan wife gak… Hahaha ..Tak kisah laa.. Apa pon , rezeki gunakan handphone ni seperti ada je laagi ! Heheheh ..

Memula pasang.. takde apa apa.. Aku dah putus asa. Nak hantar je ke ‘hospital’ esok.. Berapa kerosakkan pon , bayar je laaa .. Huhuhu..

Waahh.. menyalaaa ..berkali kali berkelipan ! Legaaa rasanya.. Bila aku update je entri ni , dah tak nyala !

Ok.. esok gi spital ! Arghhhh…

Berubah selepas demam !

 

Photo

Hurmm… dia dah terasa tercabar ke ? Bukan apa .. sejak baik dari demam ni , perangai dia berbeza dari dulu. Makan , dah kurang.. Tapi kalau mak aku suap , nak je dia makan..

Kalau merajuk ? Dia punya guling serupa ada lagu Kabhi Kushi Kabhi Gam dalam kepala dia .. Selagi ada ruang , selagi tu dia guling ! Ruang abis , dia pon stop guling dan teruskan menangis tak berair mata !

Lagi ? Berkepit ngan aku jer ..  Mood tak boleh dijangka dah skang ni.. Aku tak tau la kalau jerebu skang ni mempengaruhi perangai dia .. Huhuh..

Yang pasti , mmg boleh buat aku tukar jadi Hulk kekadang .. Huhuh..

Kembali memanjat !

 

Bawak ke ke Taman Cabaran. Kasi dia berpeluh sedikit setelah berhari tak berpeluh.. Hurmm..

Photo

Photo

Masih lagi kelihatan lemah. Tak pulih lagi tenaga dia setelah berhari tak de selera nak makan.. Hurmm.. Sian dia ..

Serius , time gini mmg mencabar kesabaran ketika melayan karenah dia .. huhu ..

Lena tidur akhirnya !

 

Sejak demam hari tu , Qhaliff tak dapat tidur dengan lena .. Sian dia .. Bila dia tak lena , semua orang tak lena ..

Photo

Tapi bila dia dah lena , orang lain tak leh nak lena gak sbb masa ni la baru leh buat kerja .. Huhuhuh…

Ginilah hidup berkeluarga. Berbeza masa bujang dulu.Tanggungjawab besar dan terasa terisi setiap saat .. Tiada lagi istilah rehat.. Segalanya perbuatan perlu difikikan baik buruknya. Tak leh main belasah jer..

Besar la sangat yer ??

 

Sepanjang perjalanan nak ke taman permainan , dia punya bebel .. perghhhh .. sepatah haram aku tak paham .. Tapi aku layankan jer ! Hehehehe …

Seperkara lagi.. Makin garang la dia skang ni. Mentang mentang nak jadi along ! Amboiiii …

 

DSC00344

Sampai kat taman , dia belasah je nak main apa saja.. Semua dia serbu. Tapi kat mana ada orang main , dia tak gi kacau . Dia biar je .. huhu ..

Kecualiii !!!

DSC00351

DSC00361

DSC00363

Photo: Hahahaha.. ada hati nak main bola dgn abang abang ni ... hahaha..

Dia nampak abang abang ni main bola, bersungguh dia keja dan nak join sama ! Huhuhu.. Kesian pulak aku tengok dia.. Siap menangis lagi.. Terpaksa aku pujuk ajak balik ..

“ Esok kita gi gym yer.. Layan gym best skit.. Takde rasuah sangat.. “ .

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI