Esok di SBB 2014 !

9:10 PTG
  Nampaknya ramai dah update status pasal #SBB2014 ni .. Tak sabar mereka nak berjumpa dengan rakan rakan blogger yang selama ni dok komen...

Demam pulak ?

8:49 PTG
  Dan cirit birit .. Tapi muntah tu takde la ..  Hurmm.. sebab panas ? Suhu badan direkodkan 37.4 setakat ni .. Hurmm.. Berak saja dah ber...

Tak reti la takut !

7:10 PG
  Di Cheras … Petang tuu… Saja bawak dia bermain kat padang.. Haaaa.. Lari la puas puas .. Tapi destinasi dia satu jer .. “ Dik , tepi...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.