Esok di SBB 2014 !

9:10 PTG
  Nampaknya ramai dah update status pasal #SBB2014 ni .. Tak sabar mereka nak berjumpa dengan rakan rakan blogger yang selama ni dok komen...

Demam pulak ?

8:49 PTG
  Dan cirit birit .. Tapi muntah tu takde la ..  Hurmm.. sebab panas ? Suhu badan direkodkan 37.4 setakat ni .. Hurmm.. Berak saja dah ber...

Tak reti la takut !

7:10 PG
  Di Cheras … Petang tuu… Saja bawak dia bermain kat padang.. Haaaa.. Lari la puas puas .. Tapi destinasi dia satu jer .. “ Dik , tepi...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI