Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 2 April 2014

Pusar di kepala ..


Seawal Qhaliff lahir , ada kelihatan dua pusar di kepalanya hingga ditegur oleh seorang lelaki berusia ketika di klinik kerajaan sewaktu bawa Qhaliff utk pemeriksaan..

Dua pusar katanya , anak itu akan nakal bila besar nanti .. Apakah aku percaya ?? Hurmmm .. tentulah tidak ! Kalau pusar tu jadi tanda ukur kenakalan seseorang , baik awal awal lagi asingkan manusia yg punya dua pusar di kepala dgn yg punya satu pusar !!

Mengarut aihhhh .. Lagenda mana dia amik pon aku tak tau.. Dia kata , anak dia waktu kecil .. baik je.. Tapi bila dah besar , asyik menyusahkan mak pak dia jer.. Aku sengih jer .. Tu yg mampu aku buat .. Malas nak bertekak..

Pusar Qhaliff dah tinggal satu je.. heeee.. Satu lagi tak tau mana pergi.. Apa pon , aku tak kisah laaa..Nakal atau tidak , bergantung pada kita sebenarnya.. 

Kek istimewa harijadi Qhaliff !






Cantik , cantik dah ... tapi sedap ke ?? Hahahahha .. Tentu laaa .. tgk sapa yg bikin ini kek .. Sebut je namanya , pasti akan kata .. ' Oooooooo' ...

Sedap laaa..

Selamat Hari Lahir , Sayang ku !

 

Photo: Selamat Hari Lahir Sayangku .. Muhammad Qhaliff Iman..

Terima kasih buat rakan rakan yg sudi doakan utknya dan ucap selamat buat Qhaliff

Kek  HariJadi khas ini dibuat oleh kak Nina  ... Terima kasihhh ..

Dah masuk tahun ke 2 .. Genap 24 bulan usianya .. Alhamdulillah , membesar dengan bijak dia .. Dah mula selongkar peti ais , mintak makanan daddy dia .. Pandai pilih mainan apa dia nak .. Melarikan diri bila ajak membaca ABC tapi dalam diam , dia baca sendiri sendiri je.. Hahahah.. Pemalu !

Kehadiran dia , menambahkan lagi seri buat aku , wife , keluarga kami , rakan rakan yang mengenali kami terutama di dunia maya ini .. Berkat doa rakan rakan serta tunjuk ajar mahupun teguran yang membina , aku amat amat menghargainya ..

Gambar kat atas ni , adalah gambar kek harijadi yang dibuat khas untuk Qhaliff oleh kak Nina CyberCake. Memang handal la bab bab buat kek gini .. Aku pacak je gambar ni , orang dah kenal air tangannya ! Hehehehe ..  Terima kasih kak Nina ..

Buat isteri tercinta , terima kasih kerana melahirkan bayi yang membawa keindahan dalam hidup kita ..

Selamat Hari Lahir Qhaliff .. Semoga Allah berkati Qhaliff dan kita semua .. Terima kasih juga buat rakan rakan yang ucapkan selamat dan buatkan ucapkan khas untuk Qhaliff .. ..

PS : Ikutkan gambar ni nak keluarkan esok bila dah dapat kek tapi tak tahan … Comel giler ! Hahahaha .. Sori kak Nina.. Hahahaha ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI