Sabtu, 19 April 2014

Bila Qhaliff berjauhan dari rumahnya ..



Ni kat homestay di Damansara Damai.. Hahahaa.. Mati keras dia kat sini.. Cantik dan kemas cuma utk budak kecil cam Qhaliff ni , memang mati kutu laaaa.. 

Nasib baik laaaa setiap handphone dah ada stok movie kartun dan jugak pembelajaran cam ABC dan sebagainya.. Hilang laaa kebosanan dia jap...


Ajak datang sini untuk berehat tapi sama jer.. hahahaaa.. Tetsp kepenatan aku .. huhu.. Baru sorang bini..eh , anakk.. haaaa.. Tambah sorang lagi tak lama lagi , perghhhh....

Lebam kena dera ?



Huh.. bawah mata kanan.. lebam semacam jer.. Kelmarin , bangun tidur , taik mata penuh seolah macam nak mai sakit mata tapi Alhamdulillah , takde ..

Balik dari bersenam di taman , aku letak ubat skit.. Dah ada kurang skit .. hurm.. Tapi punca ? 

Hari tu ada tersiku muka dia .. dia dok memanjat belakang badan  aku .. Tapi takde la pulak lebam .. hurmmmm... Terkena pipi kot ? 

Qhaliff layan ‘ chin up ‘ !

 

Tiap kali Qhaliff tengok aku buat senaman , dia mesti nak ikut ! Sekarang ni , dok kalut tengok aku bergayut kat situ.. Dia pon nak la jugak buat !

Persoalannya , mampukah ??

Yer.. aku dukung dia dan dia pegang dengan kedua tangan dia ..

Penuh bergayaa kooo !

Perghh.. berjaya buat berapa ?? Satu ? Dua ???? Tiga ?????

Terdampar kepenatan selepas bersenam.. Rasa rasa , berapa kali dia berjaya buat ?

Heeee .. Teka je la .. Malas nak bagitau ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI