Rabu, 14 Mei 2014

MyKid Zahra Nur Iman siap !

 

Heeee.. memula diorang kata , mana ada MyKid ! Aku senyum je la.. Malas nak berbahas .. Aku kepenatan seharian pon tak ilang lagi.. Dalam kepala aku , aku tunjuk bukti je la noooo …

Tadaaaaa … Eh , silap gambar .. Hee.. Ni Zahra ..

Photo

Tadaaaa !!

Ramai giler orang tadi kat JPN Putrajaya .. Nasib baik laa rezeki Zahra murah ! Huhuhuh.. Dapat la cepat .. cepat sangat ! Sangat cepat ! Heeee… Terima kasihhhhhh yer !

Gambar Zahra Nur Iman

 

Gambar pertama Zahra Nur Iman ,  aku up di FB dan Instagram..  Saja bagi dalam hitam putih.. heee… Bukan nak berlagak retis tapi seperti yang didakwa oleh segelintir individu tapi ada sebab lain ..

Photo: Salam .. Selamat pagi .. Nak gi klinik pastu buat MyKid Zahra Nur Iman ..

Doakan yang baik baik untuknya yer .. Terima kasih. Hari ni nak gi buat MyKid dia .. Huhuh.. Mesti ramai giler orang kat JPN tu .. hurmm..

Kuning dia , dah turun skit ari ni.. Esok kena gi lagi ..

Patulah Mat Gebu seronok !

 

Tiap kali si otai masakan berjantina lelaki ini gi shopping barang dapur , pastinya meriah trolinya ! Hahahaha … Aku tau mmg meriah sebab wife pon gitu gak bila masuk pasaraya..  Keje aku tolak troli dan layan Qhaliff ..

Hari ni , akhirnya aku gi seorang diri .. sekali lagi ! Dulu rasanya pernah gak tapi tak de la secool gini .. Nape ? Sebab Qhaliff tak ikut ! Hahahaha .. aku leh pilih dengan rileks wooo ! Tak de setitis peluh pon mengalir di dahi aku !

Photo

Wowww.. seronok rupanya shopping sebelum GST bermula ni ! Hahahaha .. Leh amik macam macam wooo .. Pasni tak tau la boleh ke tak.. Kena beli apa yang perlu sangat jer .. Hurmm ..

Masalah aku bila membeli barang dapur ni ialah mencari sayur. Cukup gagal laaa nak cam sayur ni terutama kobis dan sawi ! Bila teringat sawi ni ada bunga , haaa.. baru laa yakin skit .. hehehe … Halia dan lengkuas pon gitu gak.. heeee .. Ramai masih gagal nak cam sayuran ni.. Makan teror laaa .. heehee..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI