Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 21 Mei 2014

Episod sunyi bermula !

 

Alhamdulillah .. Sampai dah destinasi yang ditujui. Tak sangka aku sampai jauh lebih awal dari yang disangka. Biasanya , petang baru sampai.. Paling tidak pon jam 8 malam ! Tap kali ni , aku sampai sebelum jam 2 petang lagi ! Tak laju pon tapi jalan clear jer ..

Sepanjang perjalanan .. aku pandang kerusi sebelah aku… Kerusi yang mana Qhaliff selalu duduk .. Huhu.. sama sewaktu datang ari tu , dia la yang  teman aku kat sebelah dengan muka welfare dia .. Dah pandai bagi senyum bila pandang kita ni haaa skangg… Akak kat Petronas pon dah tergoda ari tu ! Hahahaha ..

Skang ni aku kat rumah mak aku.. Kang malam baru balik umah aku nun di Sepang. Kat sana nanti , baru laa terasa segalanya !! Kalau dia ada , aku memanjang dok gaduh ngan dia .. Ni dah sorang , terasa sungguh kelainannya !

Takde orang nak kacau aku makan .. takde orang nak kacau aku buat kerja ! Tapi aku rindukan saat tu !!

Esok balik Kelantan semula ??? Huhuh.. Ingat Kelantan tu sebelah Cheras ke ??

Qhaliff , jaga ibu dan adik Zahra yer !

 

Daddy balik umah tau.. Jaga adik dan ibu elok elok.. Nanti daddy datang  jemput balik semua yer .. Huhuh..

100 booth menanti untuk disewa #MegaBazaar2014

 

Menarik ni !!

Kepada anda yang begitu aktif berniaga secara online di laman sosial Instagram dan Facebook umapamanya, ini adalah peluang keemasan untuk kita berniaga secara offline. “.

Tinggal 100 booth ! 500 booth dah abis ditempah dalam masa seminggu selepas dibuka ! Haaa.. Takkan nak lepaskan peluang untuk berniaga di Bazaar Usahawan Online terbesar di Malaysia ni ? Iskhh.. rugi ! Dapat kumpul network gakk woo ..

 

MEGA BAZAAR WEB BANNER 500X300 TINGGAL100

Rasanya dengan kehadiran 50 selebriti terkenal seperti Neelofa, Hanez Suraya, Yana Samsudin, Adira, Afdlin Shauki, Amer Forteen pastinya membuatkan Mega Bazaar 2014 ni menjadi tumpuan ramai !

Bagi yang berminat nak mengetahui dengan lebih lanjut atau nak booking booth , sila hubungi +60 12 292 0131 segera !!

Tinggal 30 hari je lagi !!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI