GoPro Hero 3 , apa tu ??

10:50 PTG
  Hee.. Jual ? Nak jual ke tak eh ? Bapak aku suh jual jer.. Hurmm.. Nak jual , sayang lak .. Lama dah aku teringin nak try menda alah ni ...

Sayang tapi ?

10:41 PG
  Terkedu.. Dalam perjalanan aku ke gym tadi , terpandang situasi ni. Budak lelaki kat belakang tu , duduk dalam keadaan senget jer .. Aku...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009