Rabu, 18 Jun 2014

KDK Hari Raya Charity Challenge !

 

KDK Charity Campaign

Sempena Aidilfitri tahun ni yang bakal menjelang tidak lama lagi , KDK telah mengadakan satu cabaran yang dipanggil KDK Hari Raya Charity Challenge.

Mula mula aku bagitau ganjarannya supaya korang teruja dan tak sabar nak turut serta KDK Hari Raya Charity Challenge ni.. Heee.. Apakah hadiahnya ?

Idea pemenang akan ditunaikan ! Dan pemenang nanti akan turut serta menyambut hari raya bersama pusat kebajikan terpilih. Pemenang juga akan dapat 3 kipas KDK bernilai RM1,320 !!

KDK juga turut akan membuat sumbangan kebajikan sebanyak RM25 ribu pada Aidilfitiri nanti. Apa yang perlu kita lakukan cumalah menyebarkan dikalangan kita mengenai cabaran ni . Seorang rakan kita klik LIKE di pagenya , KDK akan menyumbangkan RM1 !! Bagi dapat RM25 ribu , seramai 25 ribu orang diperlukan untuk klik LIKE.

Haa.. cara nak join cabaran ini  ? Mudah jer ..

image

  1. Mula mula klik KDK Hari Raya Charity Challenge ni .
  2. Dan klik pada GET STARTED
  3. Isikan segala butiran dan pilih salah satu pusat kebajikan dan berikan idea anda ! Apa ju
  4. Ajak rakan anda turut serta cabaran ini dan jangan lupa suruh kawan kawan anda undi idea anda itu.. Heeee.. Pastikan idea anda tu tidak melibatkan  persindiran politik , agama dan perkauman.

Mudah je kan ? Jangan lupa baca term and conditions yer .. Oh ya, bagaimana pemenang ditentukan ? Pemenang akan dipilih oleh KDK Malaysia berdasarkan : KDK Judges (40%), User Votes (30%) & Idea Creativity (30%).

Aku dah join.. Korang bila lagi ?

image

image

Tempah awal dengan aplikasi GSC !

 

Transformer minggu depan ! Tiket pasti laris giler punya !! Hurmm… Camana eh ? Aku pasti , ramai dah tau cara paling mudah dan pantas ! Heeee .. Gunakan telefon pintar anda ! Dan download aplikasi GSC..

Yearghhhh … Banyak pilihan panggung ! Heeee.. Cari mana yang terdekat dgn rumah kita ..

Pastikan korang ada banking online cam Maybank2u atau CimbClick .. Kenapa ? Bayar terus laaa .. Takde booking booking der ! Bayar dan tempat duduk tu , anda punya !

Photo

Nak masuk nanti , tunjuk je code yang korang dapat selepas membuat bayaran tu pada staff yg jaga pintu masuk tu.. heee ..

Photo

Jimat kertas dah kan ? Haaa.. Jangan ini ni code untuk movie Transformer yer.. hehehehe …  Sila beli sekarang sekarang !

Berusaha menarik perhatian !

 

Kesian.. Aku tahu perasaan dia.. Bukan mudah nak bersaing dengan adik yang baru je lahir.. Apatah lagi perempuan ! Haaaa…

Kena perhatikan dia dan abiskan masa dengan dia jugak ! Bahaya biarkan dia berdua dengan Zahra.. Aku nampak dah ‘bahaya’nya .. Yelah , nak salahkan Qhaliff , tak leh gak. Belum cukup akal ..

Qhaliff semakin tergugat ?

 

Photo

Kerana Zahra Nur Iman ? Dia sendiri sayangkan adik dia.. Dia dah mula cium pipi adik dia bila diminta berbanding awal dulu..

Camana aku tau dia tergugat ? Dia punya manja semakin pelik .. hahaha.. Asyik nak melekat jer .. Aku nak naik bilik atas bersenam pon dia tak kasi. Suruh duduk dengan dia .. Huhu ..

Tak dinafikan kalau aku jadi dia pon , aku tergugat tapi ikutkan aku masih lebihkan dia berbanding Zahra yang mana lebih banyak habiskan masa dengan ibu dia.. Qhaliff , dok mengekor aku jer.. Aku nak dukung Zahra , Zahra asyik nak cari mak dia jer.. Nasib baik.. haha..

Yang pasti , Qhaliff dah tau dia ada adik sekarang ni.. Heee.. tapi aku dapat tangkap dia cuba nak ‘khianat’ adik dia ! Amboii… senyap senyap yer ! Tak leh biarkan dia ngan Zahra ni.. Bahaya.. Lom ada akal lagi..

Hurm..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI