Jumaat, 20 Jun 2014

Pelancaran Lebih Pizza , Lebih Bola oleh Domino’s

 

Baru-baru ni , aku hadiri majlis pelancaran pengenalan koleksi saguhati terbaru dari Domino’s yang dikenali sebagai ‘ Popobe ’. Sebuah koleksi yang cukup menarik bagi aku , di Petaling Jaya.

Majlis tersebut dirasmikan oleh Mr.Ba U Shan-Ting , Presiden of Domino’s Pizza Malaysia and Singapore.

IMG_3992

Majlis tersebut juga diserikan dengan kehadiran penghuni Good Samaritan Home dan Rumah Anak Yatim Sg.Buaya , Kuala Langat .

IMG_4073

Antara acara yang dibuat pada hari tu ialah pengumuman dan penyampaian hadiah pada pemenang yang menyertai pertandingan Domino’s Kickoff yang dilakukan secara online.

Hadiahnya ? Pemenang mingguan akan dijemput hadiri parti tontonan bola sepak bersama 20 orang rakan mereka ! Dan juara pula , menerima hadiah percutian ditanggung sepenuhnya untuk 2 orang ke Brazil bernilai lebih RM34 ribu !!

Manakala tempat kedua dan ketiga , memenangi bekalan 12 piza besar percuma selama setahun ! Kesemua pemenang ni , mcm aku kata tadi .. boleh join parti Piala Dunia tu nanti anjuran Domino’s.

Rugi aku tak join ! Huhuh..

IMG_4110

Kemudian , pelancaran 3 beruang bola ni.. Yang digelar ‘ Popobe’.

IMG_4184

Camana nak dapatkan POPOBE ni ? Mudah jer .. Gi ke mana mana cawangan Domino’s Pizza dan sila beli hidangan di sana dan kemudian sila beli Popobe dengan harga RM7.80 sahaja ! Edisi terhad yer ! Bukan ada banyak tauuuu .. Cepat cepat , sebelum terlambat !

Bila dah beli , jangan lupa untuk berselfie macam aku ni .. Kan dah beruntung banyakkkk .. hehehe ..

Menang apa ? Haaa .. Bagi mereka yang berselfie bersama Popobe dan hashtag #bolabears.

Pelbagai hadiah menarik disediakan.. Dan untuk hari tersebut , Domino’s berbesar hati untuk buat pertandingan tersebut khas untuk rakan rakan media saja .. 3 hadiah menarik disediakan ..

IMG_4182

Dan aku berjaya memenangi tempat pertama ! Menang GoPro wooooo !! Gilaa laaa.. Aku sendiri tak percaya ! Dah lama idamkan GoPro ni .. Rezeki datang event ni !

 

Photo

Terima kasih Domino’s Pizza ! Serius , aku mmg suka Domino’s sejak pertama kali makan sbb dia nipis dan rotinya , sedap wooo ! Bukan bodek ok ! Tapi realiti.. Heeee …

Nasib seorang ‘along’ !

 

Hurm.. Baru aku paham sekarang kenapa abang aku sering ‘bertuah’ dibandingkan dengan adik adik yang lain dan juga untungnya anak perempuan andai dia seorang je perempuan dikalangan adik beradik lelaki yang lain ..

Photo

Ada yang kata , bila lahirnya Zahra .. Qhaliff pasti terabai.. Dan aku akan lebihkan anak perempuan ..

Nampaknya , setakat ni tanggapannya salah sama sekali ! Qhaliff masih melekat dengan aku dan Zahra dengan ibu dia.. Tak leh berpisan langsung laaa Zahra dengan mak dia ..

Dan Qhaliff .. aku tau dia cemburu .. Dia banyak kali cuba tarik perhatian mak ayah dia dengan buat macam macam ‘lagak ngeri’ ! Dan kalau aku tak perasan , atau buat buat tak nampak .. aku nampak Qhaliff sakat adik dia ..

Tidak la tarik hidung tapi tarik bantal ! Hahahaha .. Adoiyaii.. Dalam diam ku mencemburi mu ! Memang kena jaga jaga .. Hurmm..

Zahra Nur Iman ke Alamanda , pertama kali !

 

Semalam , wife teringin sangat nak keluar rumah. Dah berbulan tak keluar.. Katanya la.. Dah naik tepu duduk dalam rumah .. Jam pon baru menunjukkan kul 10 pagi.. Sekurangnya belum orang keluar lunch..

Photo

Ok gak la .. Zahra pon dah lebih 40 hari ..Nak test dia bawak jenjalan .. Nak tengok camana ragamnya .. Dan jugak nak test guna stroller.. Apakah reaksinya ?

Hurm… Dia ok.. Takde karenah macam Qhaliff mula mula dulu … Tapi tak leh lama.. Dia mencari susu pastu.. Dapat la sejam keluar .. Huhu ..

Eh Eh Mega Bazaar 2014 esok!!!

 

IMG-20140619-WA0010

Akhirnya saat dinanti tiba juga. Bermula esok hingga Ahad dari jam 10 pagi hingga ke 10 malam anda berpeluang untuk "SHOPPING" sakan di Eh Eh Mega Bazaar 2014.

Bertempat di MAEPS Serdang, bazaar online terbesar Malaysia ini sedia menanti kunjungan anda ke lebih 1000 booth termasuk 60 selebriti menjual seribu satu barangan pada HARGA PALING RENDAH.

Semua akan selesa bershopping dan tak kan rasa rimas kerana terlalu ramai pengunjung memandangkan MAEPS adalah berhawa dingin dan luas!

Kelebihan lain Eh Eh Mega Bazaar 2014 berbanding bazaar lain juga termasuk;

1) Lebih 3000 tempat letak kenderaan disediakan di luar MAEPS Serdang. Jadi tak akan ada masalah pengunjung terpaksa meletak kenderaan di tempat tidak sepatutnya.

2) Lebih 10 tram juga disediakan untuk semua pengunjung di tempat meletak kenderaan terus akan membawa anda ke pintu masuk MAEPS untuk "shopping". Tak perlu jalan jauh dan penat sebelum sempat bershopping!

3) Sebuah bas secara percuma juga akan disediakan di stesen komuter Serdang bagi pengunjung yang menggunakan kenderaan awam untuk ke MAEPS. Bayangkan, tak perlu tunggu bas atau teksi untuk ke MAEPS pada hari Sabtu dan Ahad ini.

4) Ruang pejalan kaki di antara booth dalam MAEPS juga selebar 10 kaki bagi memastikan pengunjung selesa untuk bergerak dan bershopping. Sure tak kan ada yang pengsan atau sesak nafas kerana terlalu sempit!

5) Lebih 100 hadiah istimewa termasuk barangan elektrik, pakej pelancongan, gajet dan banyak lagi disediakan untuk semua pengunjung untuk CABUTAN BERTUAH! Jangan lupa untuk sertai kami untuk memenangi hadiah best!

6) Ada persembahan istimewa penyanyi popular, pertunjukan fesyen, pertandingan mewarna untuk kanak-kanak, sesi minum petang bersama selebriti dan banyak lagi sepanjang 2 hari itu nanti!

Walaupun terlalu ramai booth yang menjual seribu satu barang untuk kita "shopping" raya, pengunjung tak perlu risau kerana pihak penganjur, syarikat Eh Eh Bazaar Sdn Bhd menerusi Pengarah Urusannya, Iffah Zaimi memberi jaminan keselesaan adalah 100% diutamakan.

 

Pastikan anda meluangkan masa untuk ke Eh Eh Mega Bazaar 2014 esok selain mengambil peluang menyertai cabutan bertuah yang disediakan.


Jumpa anda esok!!!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI