Jumaat, 5 Disember 2014

Qhaliff dan aku , tak boleh berpisah ?

 

Mak dia keluar gi kerja .. dia tenang ! Takde kisah langsung ! Tapi bila aku keluar.. tu pun curik curik .. dia tauuuu !! Apa jadi bila dia tau ?

 

Dia tunggu sampai aku balik ! Dan 3 jam kemudian .. aku balik , aku ingat dia dah tidur ! Tengok jam.. dah kul 1.30 pagi !  Nak tak nak , kena bawak dia gi 7 Eleven.. beli apa dia nak .. Rasa rasa apa dia nak ? Yer… Kinder Joy ! Mahai tuuuuuuu .. Dia nak makan jer.. Mainan tak nak ! Semua abis buang .. adehh ..

Happy dia ! Terbang RM10 di malam hari .. huhu .. Tak pe… anak punya pasal ! Memang kena bawak dia la pasni ..ke mana saja ! Sian lak tinggalkan dia kat rumah .. hurm..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI