Anak dara yang cekal hatinya !

 

Hurm.. dah nampak sikit sikit perangai dia.. Aku kena tumpu banyak perhatian pada dia tapi Qhaliff tak nak lepaskan bapak dia ni lak ! Nak suruh berkepit je ngan dia kecuali masa tidur !

Zahra berjaya berdiri dah sekarang .. Berusaha sedikit demi sedikit berdiri ! Dan ternyata di riak wajahnya penuh dengan perasaan bangga ! Adehh..

image

Kalau jatuh pun kannnn.. Dia nangis jap jer.. Pastu dia berusaha naik semula ! Hurmmm.. Takde rasa takut langsung.. Kena selalu perhatikan dia ni.. tak leh dibiarkan ..

image

Nampak gayanya.. Kena hantar masuk Mahaad ni .. kan ? Macam mak dia dan kawan kawan mak dia.. Ramai je berjaya jadi manusia.. huhu .. Satu inspirasi sebenarnya untuk aku membesarkan anak anak ..

Hurm.. InshaAllah… Kena didik dengan cara yang betul .. Kan ? Zahraaaaaaa.. Jom main perang perang !! Mana abang ?

3 ulasan:

  1. comelnya..moga jadi anak solehah..rupa dah ada tu hehee

    BalasPadam
  2. haa...ok gak tuh.
    masuk maahad muhammadi perempuan kota bharu.
    skolah lama saya dulu tuh.
    hehehe~

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009