Anak perempuan manja dengan ayahnya ?

 

Hurmmm.. Zahra tak boleh nampak muka mak dia.. Kalau nampak , terus menangis ! Hehehehe ..  Dia nampak muka aku , dia cool jer tapi kalau Qhaliff yang nampak , berubah terus ! Hahahaha..

image

Hurm.. Hurmmm… Dalam manja manja Zahra ni , senang je jaga dia. Sama cam abang dia. Nangis pon tak de la tahap merengekk berpanjangan .. Kejap kejap je pon..

image

Hurm.. makin suka belajar dia skang ni.. Sekejap je masa berlalu..  Qhaliff makin rapat dengan aku.. Orang kata anak lelaki rapat dengan ibunya ? Belum lagi kot .. kan ?

10 ulasan:

  1. rasanya rapat dgn atuknya kot..hihi

    BalasPadam
  2. Betul. Ty rapat dgn Daddy smp skrg.

    BalasPadam
  3. Alahai comel nya la babgirl abg ben

    BalasPadam
  4. asyik berkepit dgn ayah je... mau tak rapat ye dak...

    BalasPadam
  5. hah..pcl belum ada pengalaman dgn anak lelaki, tapi bila dah dua2 pmpuan..masa kecik memang dgn ayah dah besar ...biasalah anak dara.

    BalasPadam
  6. Sikap anak anak akan berubah mengikut waktu..amboi bukan main toncit lagi ye rambut zahra..hihi..

    BalasPadam
  7. bonus sebab jaga anak sendiri, sebab itu anak-anak bleh rapat..

    BalasPadam
  8. Belum lagi ada anak lelaki jadi tak tahu, hehe..tapi Zuyyin dengan Zayra ni memang rapat dengan ibu (-_-")

    BalasPadam
  9. Salu camtu, ank pompyan rpt dgn ayh sbb mak garang, ayah mnja haha.

    BalasPadam
  10. Orang selalu kata macam tu.. Pastu, kalau muka anak pompuan macam muka daddynya, itu tanda bertuah.. begitu juga sebaliknya dengan anak lelaki.. Lama tak singgah sini, Zahra sudah besar!^^

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.