Apabila si bapa ajar anak kecilnya memandu !

 

Hurmm..

“ Daddy , nak ‘busss’ .. “.

Aku tak paham maksud Qhaliff.  Aku try jawab ..

“ Ok.. “.

Terus dia ke riba aku yang mana ketika tu aku sedang memandu kereta. Cepat cepat aku suruh dia duduk kembali ke tempat asal dia.. Hurmmm .. Tu rupanya..

Bila sampai ke kawasan perumahan aku dan waktu pun ketika tu dah lewat malam.. Baru aku ajak dia duduk di riba aku. Rasanya dia dah lama teringin sebab dok memandang je kita kan ? Budak ni penuh tanda tanya..

Betul.. perbuatan ni merbahaya sangat ! Jangan dibuat atau galakkan anak anak ! Tapi ramai je parents buat kan ? Kekadang puas larang.. meraung dalam kereta .. Sakit kepala woo dengar ! Akhirnya , mengalah ..

Owh.. gambar bawah ni , kereta tak bergerak yer.. Sekadar gambar hiasan.. hehehe ..

image

5 ulasan:

  1. Dh blh mntk kereta sndri qhaliff oi.. Hahja

    BalasPadam
  2. Belikan dye kereta mainan sendiri. Heheh.

    Read my latest entry : Things That I Like About My New Boyfriend

    BalasPadam
  3. nanti dah pandai drive sendiri, abis laa keta daddy diangkutnya.. hehehe..

    BalasPadam
  4. comelnyaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009