Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 14 Januari 2015

Bila Qhaliff demam , Zahra jaga !

 

Baru tidur.. Tu pun setelah makan ubat dan dimandikan. Jam sekarang , hampir kul 3 pagi.. Dua dua lom tidur.. Aku  jaga Qhaliff , Zahra dengan wife .. Kena pisahkan..

image

Patut pagi tadi Qhaliff kelihatan lemah jer. Nak ikut mak dia gi kerja. Menangis meraung nak ikut.. Sebelum ni , bila dia panggil mak dia.. dia sebut 'Baaa.. Baaaa.. ‘. Ajar la camana pun , dia tetap dengan Baaa dia tuu ! Dan tadi , dia masih panggil Baaa tapi setelah tak dapat perhatian.. Terus dia jerit.. “Ibuuuuuu… Ibuuuuu.. “. Hahahahha.. Terkejut jap aku tapi dah paham dahh dia ni.. Dia mmg tak tunjuk skill dia depan orang tua dia ..

Ni demam.. senyap sunyi je rumah. Hanya sesekali kedengaran suara dia menangis .. hurmm.. Aku tak leh nak tidur sangat .. kena pantau suhu badan dia .. Risau demam panas  !

Semoga Allah sembuhkan penyakit Qhaliff dan anak anak kecil yang lain..

2 komen :

yayang laling berkata... [Reply to comment]

auntie doakan qhaliff cepat sembuh yer sayang

Siti Hajar Mohamad berkata... [Reply to comment]

Semoga Qalish dan zahra cepat baik...budak-budak kalau demam...x boleh tidur dibuatnya. Kena selalu pantau suhu badan diorang ben...lap ngan air asam jawa elok jg utk turun suhu badan...lap kelapa dan badan....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI