Corat Coret Qhaliff 2014 !!

 

Gambar gambar Qhaliff yang aku tengok , pasti akan aku ketawa dan juga syahdu jer.. Sekejap je masa berlalu kan ? Membesar dalam blog la diaaa.. haaha ..

image

image

image

image

image

image

image

image

7 ulasan:

  1. hilang seri blog abg ben ni kalau xde muka qhalif.. ^_^

    BalasPadam
  2. Aololo..kalau die baca balik..mesti senyum je..hehe

    BalasPadam
  3. Rasa sekejap je masa berlalu..
    Bila lihat balik entry lama.. rindu pulak rasanya..

    BalasPadam
  4. hahaha lawaklah papanya buat dialog.. so funny! bygkan bile Qhaliff baca semua coretan papanya mesti nangis.. sygnya papa dia kat dia!!

    BalasPadam
  5. perghh.. dah macam artis buat komik pulak ..

    BalasPadam
  6. bila nak komik-kan ni bang? err..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009