Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 1 Januari 2015

Corat Coret Qhaliff 2014 !!

 

Gambar gambar Qhaliff yang aku tengok , pasti akan aku ketawa dan juga syahdu jer.. Sekejap je masa berlalu kan ? Membesar dalam blog la diaaa.. haaha ..

image

image

image

image

image

image

image

image

7 komen :

zarulfarhana berkata... [Reply to comment]

lawak plak tengok pic2 ni...

Anil Wanina berkata... [Reply to comment]

hilang seri blog abg ben ni kalau xde muka qhalif.. ^_^

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

Aololo..kalau die baca balik..mesti senyum je..hehe

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

Rasa sekejap je masa berlalu..
Bila lihat balik entry lama.. rindu pulak rasanya..

Hannan Al-Qudsey berkata... [Reply to comment]

hahaha lawaklah papanya buat dialog.. so funny! bygkan bile Qhaliff baca semua coretan papanya mesti nangis.. sygnya papa dia kat dia!!

Azhari Azmi berkata... [Reply to comment]

perghh.. dah macam artis buat komik pulak ..

afeb pilah berkata... [Reply to comment]

bila nak komik-kan ni bang? err..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI