Di kala Qhaliff demam .. - BEN ASHAARI

Di kala Qhaliff demam ..

 

image

Hurm.. sian dia .. Aku pon macam nak demam gak ni ! Hurmm.. Manakala , si kecik mula mengambil alih segalanya dalam rumah ni ! Dia dah nak jadi mem besar ! Boleh ke sana sini dengan lajunyaaa …

image image

Gi check doktor tadi.. dia kata demam tak sangat tapi dia punya gaya demam petang tadi mengigil ngigil ! Hurmmm..

Sekarang hampir jam 2 pagi .. Qhaliff kelihatan dah macam ok.. Demam dia kebah dah dan handphone aku kembali jadi mangsa dia .. Youtube ! Hurmmm…

Dan aku .. kepala makin berat ! Aku kena check doktor.. Mana agen insuran aku ??? Adeh….

Apa yang berlaku pada aku , seolah sedang bermimpi !

5 ulasan:

  1. Penting insurans ni kan. Saya pun baru ambik insurans takaful ni. dengan blogger pemes hami asraff. hari tu pergi hospital pun dah foc.

    BalasPadam
  2. abang qhaliff deman, zahra terus jadi queen ye.. ^_^

    get well soon abg qhaliff ye..

    BalasPadam
  3. kunjungan perdana, salam perkenalan :)

    BalasPadam
  4. GWS. mmg musim skrg ni. Anak-anak saya pun sama. Skrg kasik tabur bawang merah potong2. Biar virus di NYAHKAN hehe

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.