Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 19 Januari 2015

Jam baru aku yang paling mahal !

 

Uhuk.. Ni kali pertama aku beli jam yang lebih dari harga RM1K ! Biasanya kalau tengok je harga mencecah RM900 , memang aku terus batalkan hajat tapi kali ni .. hurmm.. Aku nekad !

Di bawah ni , gambar jam tangan lama aku yang dah hilang kerana di curi orang .. Hurm.. Memang lanun sungguh orang itu ! Hurmm… Aku sayangkan jam ni woo ! Bertahun tahun dah pakai tanpa bagi sebarang karenah peribadi pada aku ! Kena curi di gym selepas aku tercicir tapi ada orang jumpa dan dia tau tu jam aku namun ada pengunjung selepas itu , panjang tangan ! Selamat jalan romeoo !

image 

Suka jam ni terutama bila melibatkan suhu dan ketinggian ! Hehehehe .. Memang berbaloi baloi ! Bateri pon aku tak tukar walaupun dah guna lebih 4 tahun.. Huhuhu..

Dan tadi , aku sekeluarga ke KLCC . Aku memang beli jam kat sini jer. Malas nak mencari kat tempat tempat lain walaupun aku tau di Pertama Kompleks atau Sungai Wang Plaza leh dapat murah lagi berbanding beli di KLCC.

image imageimage image

Harga ? Errrr.. Err…

image

Jangan terkedu .. Hehehe.. Aku lama dah idam jam mahal mahal ni.. Ni pertama dan terakhir la aku beli.. Pasni simpan duit untuk projek selanjutnya.. InshaAllah.

Berkenaan jam ni , aku sangat puashati dan tak menyesal beli.. hehehe.. Wife je dok geleng kepala tak abis abis.. hahahaha .. Ok peee .. dari duit abis tak nampak apa apa pon kan ? Haaa..

4 komen :

syikin maarop berkata... [Reply to comment]

harga mahal kualiti pun mahal agaknya..

..kakNaim.. berkata... [Reply to comment]

harga yang mahal seumpama masa yang mahal...

Sukma Haron berkata... [Reply to comment]

Patut ler malam tadi mimpi jam...hihihihi

Saidila Abdul Rahman berkata... [Reply to comment]

oklahh tu.....boleh gadai kat pajak gantung......hahaha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI