Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 12 Januari 2015

Qhaliff ‘hilang’ sejenak di SEDENAK !

 

Gara-gara berkawan ! Memang dia macam ni la perangai.. Kalau dapat kawan , terus nak ikut kawan tu balik rumah dia sekali ! Paling menarik , tau pulak kawan tu naik kereta manaaaa !!

Di rumah Mat Gebu.. Qhaliff dan anak Hafiz Rahim , Khair.. Main dan bergaduh adalah biasa bagi budak budak ! Hahaha.. Nama pun budak budak.. Kalau orang tua , main dan bergaduh .. itu luar biasa ! Sebab tu dipanggil macam budak budak je perangai !

image

Selesai makan.. Masa untuk balik ! Masing masing dah mula keluar dari rumah Mat Gebu.. Dan Qhaliff hilang dari sisi aku ?  Kat mana dia ??

Tu diaaaa.. Dalam kereta Hafiz Rahim ! Dia dulu masuk ! Siap duduk depan lagi haaaa ! Puas aku ajak keluar.. Tamooooo !! Pujuk pun tak jalan.. Kena guna kekerasan ! Meraung la awabnyaaa .. Hahahaa..

image

Dalam kereta aku .. terus diam.. Dapat mainan baru dari Sis Lin. Sis Lin bagi buku dan pen.. suka la diaa !! Huhuhhu.. Dapat la memandu dengan tenang , seketika !

2 komen :

Cahaya Hidup CH berkata... [Reply to comment]

Bagus la Qhaliff pandai cari dan buat kawan. Senang bila senang bila pandai bersosial begini.sbb Qhaliff budak yang aktif dan bijak :)

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata... [Reply to comment]

Bdk2 mmg camtu...seronok berkawan sampai nak ikut kawan tu blk rumah dia..hehe
Sweetnya Qhaliff.. :D

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI