Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 13 Januari 2015

Qhaliff Iman membina otot di gym !

 

Petang tadi , aku bawak Qhaliff ke Bionic Gym… Gym yang dah lebih 10 tahun aku berworkout ! Saja nak tengok apa dia nak buat … Hahahaha …

Sampai je sana .. memula , malu.. tapi selepas dah dipanaskan badannya , aku lak malu !

image image

Sepanjang hidup aku main besi, yg biasa terangkat besi tu !! Ni kali pertama aku tgk, kepala yg terangkat!!

image

Fuh.. lama gak dalam ni ! Aku rasa kalau sebulan gym ni .. pasti hasilnya mengagumkan !

Apakah begini ?

image

Hahaha.. Umur 21 tahun nanti , baru masuk gym hehhh.. Sebelum tu , tak yah.. Belajar rajin rajin .. Sado bila ‘berakal ‘ nanti.. Wat masa skang , biarlah membesar bagai johan jer ..

7 komen :

zulhilmitempoyak berkata... [Reply to comment]

perghhh.. bebetul membina otot gini. Heheh.. six pack sebelum 7 tahun. Fuhhh

Azhari Azmi berkata... [Reply to comment]

haahaha comel...

izzeyda berkata... [Reply to comment]

hehehe.. suka betul dia.. nanti besar membina otot laa Qhaliff..

Siti Hajar Mohamad berkata... [Reply to comment]

Hahahaha...beria sungguh qalish membina 6 pax...sampai muncung mungcung mulut...cutenya dia...

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

Ya ampun ... kelakarnya Qhaliff ni.. Sado la besar nanti ...

Mohd Shahril Fawzy Suhaili berkata... [Reply to comment]

Huiyooo hebak! ahaha

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

hahahha...lagi hensem dri bapaknya

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI