Qhaliff Iman membina otot di gym !

 

Petang tadi , aku bawak Qhaliff ke Bionic Gym… Gym yang dah lebih 10 tahun aku berworkout ! Saja nak tengok apa dia nak buat … Hahahaha …

Sampai je sana .. memula , malu.. tapi selepas dah dipanaskan badannya , aku lak malu !

image image

Sepanjang hidup aku main besi, yg biasa terangkat besi tu !! Ni kali pertama aku tgk, kepala yg terangkat!!

image

Fuh.. lama gak dalam ni ! Aku rasa kalau sebulan gym ni .. pasti hasilnya mengagumkan !

Apakah begini ?

image

Hahaha.. Umur 21 tahun nanti , baru masuk gym hehhh.. Sebelum tu , tak yah.. Belajar rajin rajin .. Sado bila ‘berakal ‘ nanti.. Wat masa skang , biarlah membesar bagai johan jer ..

7 ulasan:

  1. perghhh.. bebetul membina otot gini. Heheh.. six pack sebelum 7 tahun. Fuhhh

    BalasPadam
  2. hehehe.. suka betul dia.. nanti besar membina otot laa Qhaliff..

    BalasPadam
  3. Hahahaha...beria sungguh qalish membina 6 pax...sampai muncung mungcung mulut...cutenya dia...

    BalasPadam
  4. Ya ampun ... kelakarnya Qhaliff ni.. Sado la besar nanti ...

    BalasPadam
  5. hahahha...lagi hensem dri bapaknya

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.