Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 6 Januari 2015

Setiap hari , jam 1 pagi !

 

Perubahan usia kah ???

image

Tapi belah siang , tidur tak hengat punya ! Lepas makan .. mudah je nak tidurkan dia! Tapi kalau malam , pakat bergilir berusaha tidurkan dia.. huhu ..

8 komen :

acik watie berkata... [Reply to comment]

Terpaksa jangan bagi dia tido siang la bro...dah macam burung hantu pulak

Norma NML berkata... [Reply to comment]

Baby mmg mcm tu..siang tidur lama..mcm tahu2 je waktu mlm mak ayah dia ada so nak manja2 la tu..:D

Sya Nadia berkata... [Reply to comment]

Jgn bg dia tido siang abg Ben.. Tetapkan waktu tido diorg, berapa jam sekali . petang, bg main kaw²..So, mlm dia akan letih. Mmg awl² ssh, tp dalam seminggu pun diorang dah boleh disiplin. Sya dulu sblm ada kawen, jaga anak org 24jam mcm ni juga lah pesennya. Pyh tido mlm. Seminggu sya jaga, dah sng tido mlm.

yoorin melacolea berkata... [Reply to comment]

manisnyaaa senyumanmu adik!

Rabiatuladawiah Mustapha berkata... [Reply to comment]

hahah... zahra nak ajak papa dia main tue ... perkara nie slalu terjadi kat sya.... asal sya terlelap kejap je... dia wat kerja .... gi dapur ...sepah kan brg .... jd tips dr sya .... tutup lampu ...gerenti dia tidur

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

Jangan bagi tidur siang.. perbanyakkan aktiviti untuk dorang.. bagi dorang letih.. jadi malam senang sikit dorang tidur.. silap2 daddynya pun sekali lena sampai ke pagi.. hehehe..

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

fuhh tembam benor dia nie . . nak cubit pipi

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Hehe biasa la tu bdk2...tp klau nk dia tdo mlm siang bg dia byk main bilz mlm dia ltih tdo awal laaa ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI