Setiap hari , jam 1 pagi !

 

Perubahan usia kah ???

image

Tapi belah siang , tidur tak hengat punya ! Lepas makan .. mudah je nak tidurkan dia! Tapi kalau malam , pakat bergilir berusaha tidurkan dia.. huhu ..

8 ulasan:

  1. Terpaksa jangan bagi dia tido siang la bro...dah macam burung hantu pulak

    BalasPadam
  2. Baby mmg mcm tu..siang tidur lama..mcm tahu2 je waktu mlm mak ayah dia ada so nak manja2 la tu..:D

    BalasPadam
  3. Jgn bg dia tido siang abg Ben.. Tetapkan waktu tido diorg, berapa jam sekali . petang, bg main kaw²..So, mlm dia akan letih. Mmg awl² ssh, tp dalam seminggu pun diorang dah boleh disiplin. Sya dulu sblm ada kawen, jaga anak org 24jam mcm ni juga lah pesennya. Pyh tido mlm. Seminggu sya jaga, dah sng tido mlm.

    BalasPadam
  4. hahah... zahra nak ajak papa dia main tue ... perkara nie slalu terjadi kat sya.... asal sya terlelap kejap je... dia wat kerja .... gi dapur ...sepah kan brg .... jd tips dr sya .... tutup lampu ...gerenti dia tidur

    BalasPadam
  5. Jangan bagi tidur siang.. perbanyakkan aktiviti untuk dorang.. bagi dorang letih.. jadi malam senang sikit dorang tidur.. silap2 daddynya pun sekali lena sampai ke pagi.. hehehe..

    BalasPadam
  6. fuhh tembam benor dia nie . . nak cubit pipi

    BalasPadam
  7. Hehe biasa la tu bdk2...tp klau nk dia tdo mlm siang bg dia byk main bilz mlm dia ltih tdo awal laaa ..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.