Si abang yang sayangkan adik ..

 

Hurmm. Akhirnya dia tak kasi orang amik adik dia ! Sebelum ni ok jer ! Dia tak beberapa nak reti.. Sekarang ni ? Hehehehe .. Melainkan dalam kepala dia , nak bermain .. dia tak kisah dah apa apa ..

image

Dah reti nak pakaikan kasut.. Tapi masih dalam pemerhatian la.. Hehehe.. Tak leh lepas 100% lagi wooo… Boleh berubah sikap sekelip mata jer ! Hahahaha ..

Tapi si adik , abang buat la apa pun.. dia sengih jer ! Tarak nak marah pon haaa !

image

Dah boleh no 3 dah ni .. heeee.. kan ?

3 ulasan:

  1. Blh sgt dah tu tambah no 3.. hehe

    BalasPadam
  2. Pandai dah abg Qhaliff. Good boy.

    BalasPadam
  3. sayangnya abang pada adik ya...
    untung adik dapat abang macam ni.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.