Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 21 Januari 2015

Si abang yang sayangkan adik ..

 

Hurmm. Akhirnya dia tak kasi orang amik adik dia ! Sebelum ni ok jer ! Dia tak beberapa nak reti.. Sekarang ni ? Hehehehe .. Melainkan dalam kepala dia , nak bermain .. dia tak kisah dah apa apa ..

image

Dah reti nak pakaikan kasut.. Tapi masih dalam pemerhatian la.. Hehehe.. Tak leh lepas 100% lagi wooo… Boleh berubah sikap sekelip mata jer ! Hahahaha ..

Tapi si adik , abang buat la apa pun.. dia sengih jer ! Tarak nak marah pon haaa !

image

Dah boleh no 3 dah ni .. heeee.. kan ?

3 komen :

Puan Wawa berkata... [Reply to comment]

Blh sgt dah tu tambah no 3.. hehe

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

Pandai dah abg Qhaliff. Good boy.

aRz MoHa berkata... [Reply to comment]

sayangnya abang pada adik ya...
untung adik dapat abang macam ni.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI