Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 2 Januari 2015

Tukar jadual tidur !

 

image

Tiap malam ! Hahahaa.. Confirm berperang sebelum tidur ! Wife akan tidurkan Zahra.. Aku dengan Qhaliff.. Qhaliff lak , sebelum tidur dia nak belajar dulu ngan aku.. Ok la kan ?

Cuma kesian kat wife je la.. Kena lak kalau esoknya kerja , mesti kena bangun seawal pagi untuk siapkan makan pakai anak anak.. Nasib baik la dalam cuti sekolah ni , aku kerap gi umah orang tua aku kat Cheras. Saja nak bawak Qhaliff bersosial dgn sepupu dia kat sana .. Dan leh belajar ngan diorang ..

3 komen :

mama amir berkata... [Reply to comment]

Selamat pagi...dah panjang rambut zahra ...comel...^_^

izzeyda berkata... [Reply to comment]

macam2 budak2 nih.. kekadang boleh menyebabkan kita kurang tidur.. huhuhu..

afeb pilah berkata... [Reply to comment]

tula. kakak saya kekadang sejam je tido, padahal esok nak kerja pagi. parenting memang kerja paling mencabar.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI