Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 24 Februari 2015

Alahai anak dara aku ..

 

image

Dapat rasakan yang Zahra ni bakal jadi anak dara yang pendiam dan garang .. cam mak dia ! Sukar didekati tapi bila dah kenal , rupa rupanyaaaaa .. bleh tahan nakal budak ni  cam bapak dia !

Dia cukup pantang nampak abang dia yang tengah tidur ! Terus gi ganggu abang dia..siap panggil ‘ Bang’ lagi haaa ! Amboiiii .. Kalau tak jaga gak abang dia , dia akan terus jatuhkan badan ke atas  badan abang dia ..

Respon abang dia ? Teruskan tidur ! Hahahaha.. Siang tu tak sangat.. berlaku malam je selalunya. Siang ,Zahra yang dah cecah 9 bulan ni , lebih kerap tidur dari berjaga !!

Hurmm.. Dah boleh adik dah Zahra ni kan ?

7 komen :

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

comelnya baby ni. nakal ya.

Saniah Ahmad berkata... [Reply to comment]

macam anak saya yg kecik tu suka kacau abang dia tidur,, dia datang dekat kat abang, panggil nama abang dia "abammm" pastu tepuk tangan kat badan abangnya,, sia abang memang dah tido mati dah hihihi,,

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

nasib baik abangnya redha je kena 'smackdown' dek Zahra.. hehehe..

FAYYADHAH berkata... [Reply to comment]

hihi comel je zahra ni. :D

NFH berkata... [Reply to comment]

kenapa saya tak leh nampak image kat blog ni...

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

pejam celik pejam celik zahra dah 9 bulan...rasa baru benor lihat zahra merangkak nak kacau abangnya

Azney Shamsuddin berkata... [Reply to comment]

kenapa tak nampak gambar ?

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI