Alahai anak dara aku ..

 

image

Dapat rasakan yang Zahra ni bakal jadi anak dara yang pendiam dan garang .. cam mak dia ! Sukar didekati tapi bila dah kenal , rupa rupanyaaaaa .. bleh tahan nakal budak ni  cam bapak dia !

Dia cukup pantang nampak abang dia yang tengah tidur ! Terus gi ganggu abang dia..siap panggil ‘ Bang’ lagi haaa ! Amboiiii .. Kalau tak jaga gak abang dia , dia akan terus jatuhkan badan ke atas  badan abang dia ..

Respon abang dia ? Teruskan tidur ! Hahahaha.. Siang tu tak sangat.. berlaku malam je selalunya. Siang ,Zahra yang dah cecah 9 bulan ni , lebih kerap tidur dari berjaga !!

Hurmm.. Dah boleh adik dah Zahra ni kan ?

7 ulasan:

  1. macam anak saya yg kecik tu suka kacau abang dia tidur,, dia datang dekat kat abang, panggil nama abang dia "abammm" pastu tepuk tangan kat badan abangnya,, sia abang memang dah tido mati dah hihihi,,

    BalasPadam
  2. nasib baik abangnya redha je kena 'smackdown' dek Zahra.. hehehe..

    BalasPadam
  3. kenapa saya tak leh nampak image kat blog ni...

    BalasPadam
  4. pejam celik pejam celik zahra dah 9 bulan...rasa baru benor lihat zahra merangkak nak kacau abangnya

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009