Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 22 Februari 2015

Bakal kawan baik !

 

Sikit lagi jer .. pastu dua dua ni akan bikin rumah aku huru-hara ! Yang along bakal ada teman bermain dan bergaduh.. Sekarang ni pon dah mula sibuk nak main masak masak .. Huhu ..

image

image

image

image

Bila orang tanya kat Qhaliff , boleh tak amik adik dia .. Respon dia ? Hahaha.. Takde respon.. Tak paham lagi la tu tapi yang pasti dia senantiasa cari adik dia sorang ni.. Hurmm..

Hurmm…

1 komen :

Kelly Chin berkata... [Reply to comment]

budak budak cepat besar kejap lagi dia orang dah masuk sekolah, ke uni dan ada keluarga masing masing :D

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI