Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 4 Februari 2015

Bersantai di sofa baru !

 

Perghh.. Toto boleh simpan dah ! Hahahahah .. Kat sofa baru leh lepak baring bermain dengan anak.. Takut jatuh ? Hati hati la bila bermain kan ? Kat mana mana pon kena hati hati.. Jangan leka dan lalai.. InshaAllah ..

image image

Bila malam menjelma.. Si Zahra akan tidur dengan ibunya di dalam bilik manakala aku kena biasakan Qhaliff tidur berasingan. Dan rasanya dah tiba masa untuk bercerai susu..

image

Elok je dia tidur.. Tak jatuh pun.. Luas ! Dia pun lena jer kat sini.. Takde nak terjaga jaga .. Hahaha .. Pasni leh cari katil dah untuk Qhaliff.. hehehe ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI