Bersantai di sofa baru !

 

Perghh.. Toto boleh simpan dah ! Hahahahah .. Kat sofa baru leh lepak baring bermain dengan anak.. Takut jatuh ? Hati hati la bila bermain kan ? Kat mana mana pon kena hati hati.. Jangan leka dan lalai.. InshaAllah ..

image image

Bila malam menjelma.. Si Zahra akan tidur dengan ibunya di dalam bilik manakala aku kena biasakan Qhaliff tidur berasingan. Dan rasanya dah tiba masa untuk bercerai susu..

image

Elok je dia tidur.. Tak jatuh pun.. Luas ! Dia pun lena jer kat sini.. Takde nak terjaga jaga .. Hahaha .. Pasni leh cari katil dah untuk Qhaliff.. hehehe ..

10 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.