Bila sakit kepala menyerang , MRS penyelamat !

 

Teringat pada kata kata rakan yang bagi serum MRS ni .. “ Kalau sakit kepala, try sapu kat kepala pastu urut .. Tengok la nanti kesannya ! “.

Dan kebetulan aku sakit sangat kepala tadi masa nak solat Maghrib. Terus teringat serum MRS yang aku letak dalam bilik air.. Amik skit terus sapu kat kepala.. Dan ? Lepas solat.. terus update dalam blog !! Tak sakit dah kepala.. Terasa berangin jer kepala ! Hahahah.. Nak ajak tengok wayang pon boleh je nihh !

image

Rupanya terbukti laaa… Bukan sekadar nak lebatkan rambut eh ? Hilangkan sakit kepala pon boleh ! Nanti nak jalan jauh ( balik kampung ) , aku kena standby dalam kereta.. Mana tau aku yang mudah mengantuk skang ni , pakai MRS ni.. urut skit kepala ! Haaa.. Mau cergas aku memandu nanti !

1 ulasan:

  1. Menarik jugak ni..okm la kan kalau berkesan blh la org lain mencuba..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.