Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 16 Februari 2015

Bila sakit kepala menyerang , MRS penyelamat !

 

Teringat pada kata kata rakan yang bagi serum MRS ni .. “ Kalau sakit kepala, try sapu kat kepala pastu urut .. Tengok la nanti kesannya ! “.

Dan kebetulan aku sakit sangat kepala tadi masa nak solat Maghrib. Terus teringat serum MRS yang aku letak dalam bilik air.. Amik skit terus sapu kat kepala.. Dan ? Lepas solat.. terus update dalam blog !! Tak sakit dah kepala.. Terasa berangin jer kepala ! Hahahah.. Nak ajak tengok wayang pon boleh je nihh !

image

Rupanya terbukti laaa… Bukan sekadar nak lebatkan rambut eh ? Hilangkan sakit kepala pon boleh ! Nanti nak jalan jauh ( balik kampung ) , aku kena standby dalam kereta.. Mana tau aku yang mudah mengantuk skang ni , pakai MRS ni.. urut skit kepala ! Haaa.. Mau cergas aku memandu nanti !

1 komen :

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Menarik jugak ni..okm la kan kalau berkesan blh la org lain mencuba..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI