Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 21 Februari 2015

Bila Sony Xperia Z3 aku dimandikan !

 

Kotor ! Melekit lekit gara gara  ABC aku tertumpah ke atasnya ! Tak selesa sungguh nak pegang dah ! Sampai je bilik hotel aku.. aku mandikan dia terus .. Huhuhuh..

Mula mula tak berani gak.. Hehehe.. Tapi aku nekad je la.. Aku pastikan semua cover tertutup rapi dan masukkan dengan keyakinan yg tinggi ! Rosak .. beli baru ! Hahahaha ..

image

image

Dan.. Hehehe.. Alhamdulillah.. terbukti dia boleh diselamkan ke dasar air ! Heheheh.. Laut ???? Gulp.. lom try lak.. dengarnya tak leh ? Benarkah ? Er , tak pe la.. biar je la Sony yang demo.. aku wat air tawar dah la yer ? Hehehe..

6 komen :

izzeyda berkata... [Reply to comment]

Dia pun nak mandi jugak.. hehehe..

Travelog.my berkata... [Reply to comment]

Bagus handphone ni. Saya guna Z Ultra pun boleh menyelam dalam sink, tab mandi. Tak memang kalau menyelam dlm laut tak boleh sebab ada had dia, nanti kang mati lepas pulak telefon tu haha

Budak Gemok [dot] com berkata... [Reply to comment]

fuh..den stakat ni x berani nak celup dlm air lagi..sony awesome

Nurul Huda berkata... [Reply to comment]

Kalau setakat lap hp dengan kain basah ok lagi, kalau nak rendam dalam air memang tak sanggup la ^_^

MySaRaH berkata... [Reply to comment]

Laut mmg xboleh abg ben, salt water. Fresh water ja bulih hehe..

Okla tu da berjaya rendam, sy smp skrg lom berani lg nak rendam Z2 dlm air 😂

Lisa Nadia berkata... [Reply to comment]

Bagus juga Sony Xperia Z3 ini ya, saya tertarik untuk membelinya. Terima kasih bang.
Asus Zenfone 2, Smartphone RAM 4 GB

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI