Cuci muka sebelum tidur !

 

Udara persekitaran kita makin kotor ! Dengan asap kereta .. asap rokok dan macam macam lagi asap ! Hurmmm .. Kesannya ? Muka jadi gatal ! Bila gatal , mulalah nak garu .. Haishhh !

Sekarang , masalah aku selesai ! Aku guna je kedua dua produk ni terlebih dahulu .. kasi cuci muka kaw kaw punyaaa ! Gerenti puashati !

image

Pastu baru guna ni ! Hehehe.. Barulah muka rasa lembut jer ! Tetiba rasa pipi diri sendiri cam pipi baby ! Lembut jer ! Auwwww !! Hahahaha …

image

Mana nak dapat ? Gi ke ke www.cosmoderm.com.my ! Beli online atau ke Guardian.. InshaAllah ada..

1 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009