Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 28 Februari 2015

Gara-gara teringat telur ikan mayung !

 

Terus tertelan air liur.. Mana nak gi makan malam ni ? Aku pandang wife.. dia pandang aku ! Kita bicara soal makan.. Takde agenda tersembunyi yer !

D’LAILA SUP POWER laaa ! Alang alang dah dekat ! Kebetulan kitorang dari Klinik Mediviron , Giant BBN.. Terus halakan kereta di sana. Sebelum tu ada plan nak rasa makan satu restoran nasi ayam kampung yang ada berhampiran klinik tu tapi selepas masuk ke restoran tu , layanan pon macam nak tak nak.. Terus patah niat nak mencuba rasa makanan di situ.

Sampai je ke MMA Nilai Corner , terus masuk ikut belakang gerai kak Laila.. Hehe.. Saja nak suprise.. Kononnya laaa.. hahaha .. Tapi dia dah perasan awal awal lagi.. heee..

Seperti biasa , layanan mesra Kak Laila diberikan pada kami termasuk juga kakitangan serta suaminya ! Tip top .. tu pasal aku suka gi sana .. Ada banyak pilihan makanan , aku tetap nak makan kat tempat dia..

Tiba-tiba di sapa oleh seorang kenalan Facebook yang juga seorang blogger.. Tapi bersara dah katanya ! Hahaha.. Qaseh NilamSari bersama suaminya yang sangat sporting ! Pergh.. Bertahun kawan tapi tak pernah bersua.. Boleh dikatakan ramai blogger sekarang ni akan pasti singgah di gerai kak Laila untuk menikmati mee udang atau apa jua juadah yang disajikan di situ , pada hujung minggu…

Dan.. sampai sudah makanan aku pinta ! Tada.. makan dulu !!

image

Alhamdulillah.. Perfect makan malam aku kali ni walaupun disulami dengan adegan mengejar Qhaliff ke sana sini ! Kalau tak disebabkan Qhaliff , rasanya abis kuah semua aku hirup !

Rasanya Qaseh NilamSari pon akui kata kata aku  ni sebab dia dari Banting , sanggup ke situ dengan kerapnya sebab suka makan kat situ ..katanya.. Hahahaa ..

Apa pun , terima kasih Kak Laila atas layanan .. MMA Nilai pon bagus servis terutama part air tu.. Tak bagus kalu , leh complain terus kat facebook mereka.. hehehe..

1 komen :

Ainie Yusof berkata... [Reply to comment]

Yg bulat2 tu telur ikan kan? favourite tu...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI