Katakan jika aku tak perasan !

 

“ Mana Qhaliff ? Ah , sudah.. mana pulak dia pergi ! “.

Dan aku kelam kabut mencarinya .. Tu kalau aku dok sibuk main handphone dan tak perasan , anak ajak main sorok sorok dengan kita ! Hurmm..

Aku rasa , majoriti anak anak besar Qhaliff ni akan gemar bermain dengan ibu bapaknya tetapi ibu bapanya ,serius la pulak ! Hahahaha.. Dok sibuk shopping atau layan kawan-kawannya di whatsapp ! Hurmmm.. pengajaran untuk aku jugak !! Jangan sesekali leka dengan anak kecil kita ..

image

Nasib baik aku dok perati je apa Qhaliff buat memandang beberapa minit sebelum ni , dia bantai berlari jauh tinggalkan aku gara gara aku kejar dia ! Dia lari macam lipas kudung.. aku pulak dan sakit belakang.. Tak leh nak kejar sangat .. Hurmm..

Kena bergiat cergas bersukan balik ni…

3 ulasan:

  1. memang bahaya kalau kita tak bagi perhatian. anak2 seusia ini memang lincah sangat.

    BalasPadam
  2. Hati-hati dengan anak yang aktif ini.. memang sentiasa perhatikan mereka .. saya pernah hilang anak di pasar malam...:((.. http://orlyloveshop.blogspot.com/2015/01/panik-rayyan-hilang-di-pasar-malam.html

    BalasPadam
  3. Memang Panik.. http://orlyloveshop.blogspot.com/2015/01/panik-rayyan-hilang-di-pasar-malam.html

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009