Lasak sangat bermain !

 

Tau tau , pipi calar ! Bila tanya.. kuar bahasa Jerman. Tanya sepupu dia , jawapan tak logik ! Memasing risau kena marah ngan aku ! Hahahaha ..

image

Stress betul tengok calar balar ni.. Lasak benar bermain ! Si adik pun sama gak ! Biar je badan kena gigit nyamuk ! Aku pulak leh lupa letak losyen Magic dari Cosmoderm tu. Kalau letak , ada gak la pelindung .. InshaAllah..

Tapi kerisauan aku terus hilang bila wife ceritakan sesuatu pada aku. Maka , dalam hidup ni … kita kena senantiasa bersyukur ! Jangan cepat nak melatah jer .. kan kan ?

8 ulasan:

  1. budak2 nak membesar gitu la ben...janji tak mendtgkan mudarat yang teruk2...baru ada proses pembelajaran utk diaorang...hihihi

    BalasPadam
  2. ya. kena sntiasa bersyukur. ada hikmah disebaliknya.

    BalasPadam
  3. ya. kena sntiasa bersyukur. ada hikmah disebaliknya.

    BalasPadam
  4. ya. kena sntiasa bersyukur. ada hikmah disebaliknya.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.