Paris Penang Cafe !

 

Terletak di Hammer Bay , Pulau Pinang. Chef dia , dari Perancis.. Paris gitu ! Auww.. Rindu Paris jap tapi lepas kawan dia cerita pasal apa dia merantau keluar dari Paris , aku terus .. tak rindu dah ! Hahahah..

Mesti tertanya kan , amenda la ni kan ? Ok.. Ni kira pencuci mulut la selepas bedal seafood kat Hammer Bay ni.. Hehehehhe.. Sedap ok !

imageimageimage image

Rasanya ? Ada aiskrim.. Ada coklat dalam crepe tuu.. Jadi , manis manis la kan ? Hehehehe.. Boleh la layan sesekali ..

2 ulasan:

  1. Boleh tak nak tau bro, nape mamat france tu kuar dr paris? Sbb sy ni plan nak pegi pulak ke paris!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.