Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 20 Februari 2015

Paris Penang Cafe !

 

Terletak di Hammer Bay , Pulau Pinang. Chef dia , dari Perancis.. Paris gitu ! Auww.. Rindu Paris jap tapi lepas kawan dia cerita pasal apa dia merantau keluar dari Paris , aku terus .. tak rindu dah ! Hahahah..

Mesti tertanya kan , amenda la ni kan ? Ok.. Ni kira pencuci mulut la selepas bedal seafood kat Hammer Bay ni.. Hehehehhe.. Sedap ok !

imageimageimage image

Rasanya ? Ada aiskrim.. Ada coklat dalam crepe tuu.. Jadi , manis manis la kan ? Hehehehe.. Boleh la layan sesekali ..

2 komen :

syira yaya berkata... [Reply to comment]

Sedapnyaaa :)

hafza berkata... [Reply to comment]

Boleh tak nak tau bro, nape mamat france tu kuar dr paris? Sbb sy ni plan nak pegi pulak ke paris!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI