Projek bersama Riezman Khuzaimi

 

Alhamdulillah.. Projek terbaru aku bersama Kelab Blogger Ben Ashaari dengan Riezman Khuzaimi , inshaAllah akan jadi kenyataan.. Setelah 2 kali meeting , nampaknya bro Riezman bersetuju menggunakan blogger #kelabbloggerbenashaari untuk memasarkan produk mereka melalui media sosial. Satu lagi kejayaan yang .. hurmm .. Heeehehe.. Terima kasih blogger #KBBA !

Riezman Khuzaimi.. pelakon tak perlu lagi aku kenalkan …sudah punya banyak produk dan juga cafe makanan. Satu perkembangan yang sihat  dimana dia ingin kongsikan pengalaman bisnes bersama rakan artis dan juga mereka yang tercari cari kerja termasuk juga penganggur yg berminat untuk memulakan bisnis mereka sendiri  !

Ini bukan MLM yer.. Tak menjanjikan kekayaan jika tiada usaha dari diri sendiri !

image

Banyak ilmu yang dia kongsikan tadi selepas tamat perbincangan. Berbual santai kami di mana dia menceritakan bagaimana saat mula mula naik dan cara dia naik tu , sama seperti yang aku pernah buat bersama rakan rakan blogger yang lain ! Network !

Menariknya dia turut bercerita rahsia rahsia dunia lakonan dan byk lagi la.. Dia turut bercerita tentang filem baru yang akan keluar nanti.. JENGKA yang diarahkan oleh Aziz M. Osman. Huuhhhu.. Cerita pasal apa ? Jeng jeng jeng.. Tu biarlah diorang cerita sendiri nanti.. hehee..

image

Apa pun tahniah buat rakan blogger Kelab Blogger Ben Ashaari atas usaha berterusan memajukan diri sendiri dan juga KELAB BLOGGER BEN ASHARI ..

Satu lagi pencapaian di luar jangkaan .. Dulu , kena gelak je kan ? Sama macam bro Riezman… Sekarang , baru orang nampak.. Segalanya kena ada perancangan dan tahu hala tuju setiap langkah kehidupan ni..

10 ulasan:

  1. Good job hehehehe maju dan terus maju kelabbloggerbenashaari!!!!! Aku bangga dgn korang smua n tq buat beben

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah rezeki #kbba...Riezman tuuu kita suka tgk dia berlakon nak2 tgk tang dagu terbelah tu hehehe,.

    BalasPadam
  3. Good Luck Abg Ben :)
    Tahniah. . maria kenal abg since abg ben baru start adablog dlu. . abg ben rajin, peramah & pernah sekali maria mintak tolong abg ben utk sesi interview kat putrajaya tapi tak ketersampaian sbb msg msg ada hal sndri . pape pun bangga dgn abg Ben :)

    BalasPadam
  4. Proud to be a part of this family. Keep it up Aben! We love you

    BalasPadam
  5. tahniah abang ben. moga JV dengan riezman terus maju dan jaya.

    BalasPadam
  6. Terbaik...
    ini yang sayang KBBA nie... ha ha..

    BalasPadam
  7. Tahniah bro n kelabbloggerbenashaari.. boleh jadi platform terbaik untuk mana2 blogger yang serius dalam dunia blogging.. blogging sekarang bukan sekadar tulis2 biasa.. tapi apa yang di tulis ada 'value'

    Teruskan usaha bro..^___^

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah.. tahniah semua. Moga ikatan kekeluargaan dalam Kelab Blogger Ben Ashaari semakin utuh :)

    BalasPadam
  9. Tahniah Ben dan warga KBBA , ..kena gelak atas usaha yg dilakukan sebagi motivasi dan pasti orang yg gelak tu sedang memerhati kejayaan demi kejayaan KBBA ..alhamdulillah berkat usaha pasti jaya.

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah..Rezki tu luas..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI