Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 9 Februari 2015

Projek bersama Riezman Khuzaimi

 

Alhamdulillah.. Projek terbaru aku bersama Kelab Blogger Ben Ashaari dengan Riezman Khuzaimi , inshaAllah akan jadi kenyataan.. Setelah 2 kali meeting , nampaknya bro Riezman bersetuju menggunakan blogger #kelabbloggerbenashaari untuk memasarkan produk mereka melalui media sosial. Satu lagi kejayaan yang .. hurmm .. Heeehehe.. Terima kasih blogger #KBBA !

Riezman Khuzaimi.. pelakon tak perlu lagi aku kenalkan …sudah punya banyak produk dan juga cafe makanan. Satu perkembangan yang sihat  dimana dia ingin kongsikan pengalaman bisnes bersama rakan artis dan juga mereka yang tercari cari kerja termasuk juga penganggur yg berminat untuk memulakan bisnis mereka sendiri  !

Ini bukan MLM yer.. Tak menjanjikan kekayaan jika tiada usaha dari diri sendiri !

image

Banyak ilmu yang dia kongsikan tadi selepas tamat perbincangan. Berbual santai kami di mana dia menceritakan bagaimana saat mula mula naik dan cara dia naik tu , sama seperti yang aku pernah buat bersama rakan rakan blogger yang lain ! Network !

Menariknya dia turut bercerita rahsia rahsia dunia lakonan dan byk lagi la.. Dia turut bercerita tentang filem baru yang akan keluar nanti.. JENGKA yang diarahkan oleh Aziz M. Osman. Huuhhhu.. Cerita pasal apa ? Jeng jeng jeng.. Tu biarlah diorang cerita sendiri nanti.. hehee..

image

Apa pun tahniah buat rakan blogger Kelab Blogger Ben Ashaari atas usaha berterusan memajukan diri sendiri dan juga KELAB BLOGGER BEN ASHARI ..

Satu lagi pencapaian di luar jangkaan .. Dulu , kena gelak je kan ? Sama macam bro Riezman… Sekarang , baru orang nampak.. Segalanya kena ada perancangan dan tahu hala tuju setiap langkah kehidupan ni..

10 komen :

KyLe RiL berkata... [Reply to comment]

Good job hehehehe maju dan terus maju kelabbloggerbenashaari!!!!! Aku bangga dgn korang smua n tq buat beben

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah rezeki #kbba...Riezman tuuu kita suka tgk dia berlakon nak2 tgk tang dagu terbelah tu hehehe,.

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

Good Luck Abg Ben :)
Tahniah. . maria kenal abg since abg ben baru start adablog dlu. . abg ben rajin, peramah & pernah sekali maria mintak tolong abg ben utk sesi interview kat putrajaya tapi tak ketersampaian sbb msg msg ada hal sndri . pape pun bangga dgn abg Ben :)

yaya_flanella berkata... [Reply to comment]

Proud to be a part of this family. Keep it up Aben! We love you

Suriya Majid berkata... [Reply to comment]

tahniah abang ben. moga JV dengan riezman terus maju dan jaya.

Fazrol Amer berkata... [Reply to comment]

Terbaik...
ini yang sayang KBBA nie... ha ha..

amir zahari berkata... [Reply to comment]

Tahniah bro n kelabbloggerbenashaari.. boleh jadi platform terbaik untuk mana2 blogger yang serius dalam dunia blogging.. blogging sekarang bukan sekadar tulis2 biasa.. tapi apa yang di tulis ada 'value'

Teruskan usaha bro..^___^

Dkna Abza berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah.. tahniah semua. Moga ikatan kekeluargaan dalam Kelab Blogger Ben Ashaari semakin utuh :)

Nazlee Ismail PCL berkata... [Reply to comment]

Tahniah Ben dan warga KBBA , ..kena gelak atas usaha yg dilakukan sebagi motivasi dan pasti orang yg gelak tu sedang memerhati kejayaan demi kejayaan KBBA ..alhamdulillah berkat usaha pasti jaya.

Fuza Musa berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..Rezki tu luas..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI