Salah bapakkah ?

 

Anak meronta nak pakai sendiri.. Bila bagi pakai , jadi seperti gambar di bawah.. apakah salah bapa juga ??? Apakah si bapa nak aniaya anaknya sendiri ????

image

Qhaliff , sebulan lagi bakal cecah 3 tahun usia. Di usia begini , pelbagai perkara dia nak explore. Semua menda menjadi persoalan baginya.. Contohnya hari ni , dia amik limau mandari lalu dia koyak dua bahagian .. lalu dia perahkan jusnya ke lantai dan gembira ! Aku yang tak perasan pada awalnya bertukar jadi Hulk dalam tempoh 0.01 saat !

Kemudian dia  amik tisu tandas yang baru keluar dari plastik lalu ditaburkan semua tisu tisu tersebut. Dengan bangganya dia panggil aku untuk menonton persembahan percumanya !  Sememangnya aku beri tempukan gemuruh yang tak berbelah bagi untuknya ! Grrr.. 

Pakai baju ? Dah boleh.. seluar pon tapi disebabkan main terlebih , inilah jadinya ! Takde kaitan pon daddy yang buat !! Dia yang buat sendiri , ok !!

Fuh.. nasib baik anak tak reti buat blog.. Kalau tak , sure aku dapat artikal bantahan dari anak sendiri !

3 ulasan:

  1. hehehe.... bijak cam daddynya la ni... sure besar nti blh berdebat dgn daddy nie... :)

    BalasPadam
  2. biasala tu..heheh..ank2 memang kdg2 akan jadi hulk juga..huhuh

    BalasPadam
  3. pandai Qhaliff nak menguji daddynya...cubaan seterusnya dptlah pakai dgn betul

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009