Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 7 Februari 2015

Sapa punya kerja la ni ???

 

image image

Zahra pulak dibedakkan satu muka ! Dulu Qhaliff … Apakah Qhaliff membalas dendam lalu melakukan pada adiknya ? Uhuk.. hahahaha … Jawapannya , mudah je kan ? Semua orang tau .. ni kerja orang dulu dulu.. Kalau pakai bedak , abis satu badan dibedakkan.. hahaha .. Patut la baby wangi wangi jer kan ?

Kalau bedak dulu.. ok la kan ? Buat dari beras jer .. Pakai bedak sejuk.. Tapi bedak sekarang ? Hurmm.. Bedak pun dah ada ikut kategori umur .. Bukan boleh main sapu kat budak je kan ?

2 komen :

Nurul Huda berkata... [Reply to comment]

Bila anak-anak main bedak dan hanya sapu pada muka atau badan kira ok lagi. Tapi bila habis satu botol dikerjakan mereka mula la rumah jadi snow wash :)

kenny977world berkata... [Reply to comment]

Ala comelnya muka..... :))

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI