Sepetang bersama anak kesayangan ..

 

Dah ada geng main bola sekarang ni aku .. Huuhuhu.. Aku kena aktif semula bersukan untuk elakkan sakit belakang.. Kurangkan mengadap komputer dan banyakkan beriadah ! Hurmm ..

image

Hurmm.. berlari laju dah .. berat diapers tu umpama Goku belajar berlari laju la.. hehehe.. Nanti buang diapers tu mesti macam lipas kudung .. Bapak sendiri payah nak kejar dah..

Hurmm.. Bila tengok padang bola ni , teringat saat kegemilangan aku dulu. Bangga betul dapat jaringkan gol disaksikan orang tua terutama mak aku yang dulu kaki bola gak.. Bapak aku tak kisah sangat.. hehee..

Sekarang ni padang bola semakin pupus.. Nak main bola , kena bayar dah.. Atau main bola atas jalan raya.. Hurmm .. Patutlah masalah sosial semakin menjadi jadi.. Yelah , nak beriadah .. kena bayar ! Nak free ? Hurmm.. Payahh ..

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009