Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 6 Februari 2015

Sepetang bersama anak kesayangan ..

 

Dah ada geng main bola sekarang ni aku .. Huuhuhu.. Aku kena aktif semula bersukan untuk elakkan sakit belakang.. Kurangkan mengadap komputer dan banyakkan beriadah ! Hurmm ..

image

Hurmm.. berlari laju dah .. berat diapers tu umpama Goku belajar berlari laju la.. hehehe.. Nanti buang diapers tu mesti macam lipas kudung .. Bapak sendiri payah nak kejar dah..

Hurmm.. Bila tengok padang bola ni , teringat saat kegemilangan aku dulu. Bangga betul dapat jaringkan gol disaksikan orang tua terutama mak aku yang dulu kaki bola gak.. Bapak aku tak kisah sangat.. hehee..

Sekarang ni padang bola semakin pupus.. Nak main bola , kena bayar dah.. Atau main bola atas jalan raya.. Hurmm .. Patutlah masalah sosial semakin menjadi jadi.. Yelah , nak beriadah .. kena bayar ! Nak free ? Hurmm.. Payahh ..

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI