Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 13 Februari 2015

Si abang banyak karenah dah !

 

Bawak dia gi mana mana , memang seronok. Dia mudah mesra dengan orang dan orang pun mudah mesra dengan dia ! Tapi masalah dia ialah.. dia tak suka dipegang tangannya ! Adehh .. Memang geram betul ngan dia ..

image

Tapi tiap kali geram aku di tahap tertinggi , cepat cepat aku ingat kembali dia di saat kecil dulu .. Aku tatang dia bagai minyak yang penuh dan dialah amat murah rezeki .. Ini sekadar ujian Allah pada aku untuk besarkan anak yang bijak ..

image

Tiba-tiba hati jadi lembut tapi aku keraskan kembali ! Kena ingat skrip Anak Ku Sazali … Kang dia salahkan aku sebab manjakan dia ! Hurmmm ..

Namun berpada padalah kan.. Jangan marah kaw kaw budak sebesar Qhaliff ni.. Bukan reti apa pon.. Dia lupa jap jer .. Kena kawal amarah tu ! Hurmmm…

3 komen :

aziz hazard berkata... [Reply to comment]

Comel anak ben... teringat kat diri saya mase kecik2 dulu, kihkihkih..

Apa pun jangan lupa lawat blog baru saya ini http://lelonggadget.blogspot.com (pelbagai jenis barangan elektronik & gajet ada dijual)

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

alolo tomei jer dia senyum

izzati husna berkata... [Reply to comment]

cepat masa berlalu.. besar dah anak abang ben :D

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI