Udara kotor , air kotor.. hati ?

 

Sewaktu aku basuh cawan ..terperasan sesuatu pada air yang aku tahan.. Berkeledak ! Hurmmm.. Rasanya air berkeladak ni lama dah berlaku ! Nasib baik ada penapis air di rumah.. kalau tak ?

image

Nampak bersih je kan ? Tapi bila tahan lama skit.. baru nampak hakikat sebenarnya !

image

Hurmm… air kotor ! Udara kotor dah.. dunia makin tercemar.. ditambah lagi dengan kewujudan manusia berhati tercemar jugak.. Huhu… Sabar je la kawan kawan … Akhirat ada !

Sila pasang penapis air dan penapis hati ! Opss.. Banyakkan berzikir dan berselawat..

3 ulasan:

  1. Memang susah nak dapat air bersih la nih bro BA... nak kena ada penapis & dah ada tuh nak kena sentiasa wat maintenance plak...

    http://supernifzvitamin.com/category/video-testimoni/chiken-pox-video-testimoni/

    BalasPadam
  2. sblm psg penapis air mmg perasan air pns dlm termos bkeladak.tpikir2 mn nk cari duit nk beli penapis air.pk kn diri & anak trus kuarkn duit ASB beli penapis air.klau x still dok minum air karat lg la

    BalasPadam
  3. penapis air pun mahal...pastu kena kos penyelenggaraan yang mahal dan berkala...yang ade duit boleh le...yg cukup makan bantai ajelah

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009