Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 23 Februari 2015

Udara kotor , air kotor.. hati ?

 

Sewaktu aku basuh cawan ..terperasan sesuatu pada air yang aku tahan.. Berkeledak ! Hurmmm.. Rasanya air berkeladak ni lama dah berlaku ! Nasib baik ada penapis air di rumah.. kalau tak ?

image

Nampak bersih je kan ? Tapi bila tahan lama skit.. baru nampak hakikat sebenarnya !

image

Hurmm… air kotor ! Udara kotor dah.. dunia makin tercemar.. ditambah lagi dengan kewujudan manusia berhati tercemar jugak.. Huhu… Sabar je la kawan kawan … Akhirat ada !

Sila pasang penapis air dan penapis hati ! Opss.. Banyakkan berzikir dan berselawat..

3 komen :

NIfz super berkata... [Reply to comment]

Memang susah nak dapat air bersih la nih bro BA... nak kena ada penapis & dah ada tuh nak kena sentiasa wat maintenance plak...

http://supernifzvitamin.com/category/video-testimoni/chiken-pox-video-testimoni/

Z@i Z@mR33 berkata... [Reply to comment]

sblm psg penapis air mmg perasan air pns dlm termos bkeladak.tpikir2 mn nk cari duit nk beli penapis air.pk kn diri & anak trus kuarkn duit ASB beli penapis air.klau x still dok minum air karat lg la

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

penapis air pun mahal...pastu kena kos penyelenggaraan yang mahal dan berkala...yang ade duit boleh le...yg cukup makan bantai ajelah

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI