Video lucu vs Video anak !

 

Kekadangkan , aku sendiri pelik.. Takkan diorang lebih suka tengok video anak aku berbanding video lucu di Facebook aku ni ? Hurmm.. Sama gak bila aku tengok jumlah view entri di blog aku. Cerita anak aku lebih jadi tarikan berbanding cerita cerita lain terutama .. cerita aku ! Grrrr …

image

378 views dan cuma 34 Likes jer .. Hurmm.. Biar benar ??

Video Zahra  ???

image

Video Zahra yang aku post kemudian dari video lucu tu.. Hurmm.. 553 views dan 150 Likes ! Apakah rakan rakan di FB lebih gemar melihat anak anak kecik dari .. hurm..

Ok.. cuba video aku lak.. Lalalaaaa …

image

Owh.. malas nak kata apa la kan ? Lalalalaaaa … Er , lalalalaaa..

4 ulasan:

  1. Part lawak tu kena tambah lagi agaknya.. Mungkin penonton dah biasa tengok maharaja lawak (orang dewasa).. Putera mahkota lawak je belum ada lagi.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009