Bila aku jadi model ‘shawl’ !

 

Tiba-tiba dapat mesej bergambar gini di group Whatsapp KBBA..

image

Tu diaaa aih ! Penangan sampai gitu sekali ? Tapi menurut Safura , pemilik SafuraOnlineShop..memang dia dihujani dengan mesej mesej bertanyakan shawl yang dijualnya ! Sampaikan mesej aku pon dia dah tak layan ! Haaaaa… Gitu sekali tahap kesibukannya ! Hehehe..

Nak tengok gambar mana ? Hahahaha . Sila rujuk entri aku yang lepas.. Mana la tau kot kot nak beli shawl untuk diri sendiri mahupun isteri atau kekasih tercinta.. Galakkan pasangan menutup aurat gituu.. hehehe ..

Baca entri Mudahnya dengan Instat Shawl dari SafuraOnlineShop ! ni haa..

6 ulasan:

  1. Penangan bro Ben pakai shawl yer ^^

    BalasPadam
  2. Hahahah..ada gaya nk jdi model tudung :)

    BalasPadam
  3. kalah cik model gojes tu..euww. hahaha penangan model aben

    BalasPadam
  4. bila papa pakai shawl habaq hang...pakat terpesona semua..haha..

    BalasPadam
  5. Betul aben, ramai yg beli repeat cust sbb suami dorg suka tgk isteri pakai shawl yg labuh.dan x berbelit2 banyak2 pin.siap pon cpt je.x mennunggu lama.hehehe

    BalasPadam
  6. Shawl apa-apa pun kalau ben yang pomot mestilah laku..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009