Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 15 Mac 2015

Bila aku jadi model ‘shawl’ !

 

Tiba-tiba dapat mesej bergambar gini di group Whatsapp KBBA..

image

Tu diaaa aih ! Penangan sampai gitu sekali ? Tapi menurut Safura , pemilik SafuraOnlineShop..memang dia dihujani dengan mesej mesej bertanyakan shawl yang dijualnya ! Sampaikan mesej aku pon dia dah tak layan ! Haaaaa… Gitu sekali tahap kesibukannya ! Hehehe..

Nak tengok gambar mana ? Hahahaha . Sila rujuk entri aku yang lepas.. Mana la tau kot kot nak beli shawl untuk diri sendiri mahupun isteri atau kekasih tercinta.. Galakkan pasangan menutup aurat gituu.. hehehe ..

Baca entri Mudahnya dengan Instat Shawl dari SafuraOnlineShop ! ni haa..

6 komen :

Dunia Zumal berkata... [Reply to comment]

Penangan bro Ben pakai shawl yer ^^

syira yaya berkata... [Reply to comment]

Hahahah..ada gaya nk jdi model tudung :)

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

kalah cik model gojes tu..euww. hahaha penangan model aben

Nizam Riadzi berkata... [Reply to comment]

bila papa pakai shawl habaq hang...pakat terpesona semua..haha..

safurara berkata... [Reply to comment]

Betul aben, ramai yg beli repeat cust sbb suami dorg suka tgk isteri pakai shawl yg labuh.dan x berbelit2 banyak2 pin.siap pon cpt je.x mennunggu lama.hehehe

tenku butang berkata... [Reply to comment]

Shawl apa-apa pun kalau ben yang pomot mestilah laku..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI